Fru HottenTott♥♥ Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 Noen her som vet om Kaptein Sabeltann og den forheksede øya har kommet på dvd? Og hvis, hvor kan jeg kjøpe den?
Nit@™ Skrevet 27. august 2007 #2 Skrevet 27. august 2007 http://www.imdb.com/title/tt0273704/ Her får du den i alle fall. Ellers vet jeg posten har mange kaptein sabeltann filmer, du kan jo sjekke der.
3b@rnsmor-30* Skrevet 27. august 2007 #3 Skrevet 27. august 2007 den gamle versjonen er i hvertfall på dvd. den har vi. men jeg synes den de hadde i sommer var bedre. håper den kommer også!!!!! den er jo ikke helt lik.
3b@rnsmor-30* Skrevet 27. august 2007 #4 Skrevet 27. august 2007 dette er fra den forrige oppsetninga. ikke den forestillinga fra i år.. de er ikke helt like.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 27. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 27. august 2007 Den forestillingen som var i år kommer og neste år, så er litt tidlig ute - men tenkte at jeg skulle få tak i den på dvd først - sånn at junior ha sett den... Men har leita og leita.. Men takk
3b@rnsmor-30* Skrevet 27. august 2007 #6 Skrevet 27. august 2007 ja jeg så det på nettsiden dems at den kommer til neste år også. vi har den gamle oppsettningen av den forestillingen på dvd og på cd vi. så gutten vår hadde sett den litt før vi var der i sommer.. men de likner ikke så veldig så det hjalp ikke så mye.. håper så veldig at årets forestilling kommer på dvd også jeg!!!! den var mye bedre!!!!
3b@rnsmor-30* Skrevet 27. august 2007 #7 Skrevet 27. august 2007 her får du tak i cd`n : http://musicstore.moox.com/Magellan/pages/main.jsp?storeId=12201&pageId=collectionDisplay&viewId=901807 her får du dvd`n: http://www.brafilm.no/browse.do?show=movie&id=304919
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå