Gå til innhold

Et spm and Kaptein Sabeltann..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som vet om Kaptein Sabeltann og den forheksede øya har kommet på dvd? Og hvis, hvor kan jeg kjøpe den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

den gamle versjonen er i hvertfall på dvd.

den har vi.

 

men jeg synes den de hadde i sommer var bedre. håper den kommer også!!!!! den er jo ikke helt lik.

Skrevet

dette er fra den forrige oppsetninga. ikke den forestillinga fra i år.. de er ikke helt like.

Skrevet

Den forestillingen som var i år kommer og neste år, så er litt tidlig ute - men tenkte at jeg skulle få tak i den på dvd først - sånn at junior ha sett den... Men har leita og leita.. Men takk

Skrevet

ja jeg så det på nettsiden dems at den kommer til neste år også.

 

vi har den gamle oppsettningen av den forestillingen på dvd og på cd vi. så gutten vår hadde sett den litt før vi var der i sommer.. men de likner ikke så veldig så det hjalp ikke så mye..

 

håper så veldig at årets forestilling kommer på dvd også jeg!!!! den var mye bedre!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...