Gå til innhold

Hva tenker dere når dere tenker svigermor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg tenker svigermor, tenker jeg for ei dame som har gitt meg mulighet til å få hennes kjekke sønn til min mann!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mor til typen,ei som virkelig gleder seg til å bli bestemor.

Skrevet

Jeg tenker at det er moren til samboeren min. Mer du lurte på?

Skrevet

Ei vimsete, men veldig snill dame som røyker altfor mye :o)

Skrevet

Ei som veit best og ikkje lytter!

Ei skikkeleg sladrekjerring med stygg nese og kroket rygg..

Skrevet

En sang av Beckstrøm, he he :-)

Men hvis du mener min svigermor spesifikt, tenker jeg på en søt og hyggelig farmor, som heldigvis bor i samme by som oss og som alltid er glad for å stille opp hvis det trengs (som da jeg satt her alene med en 8 måneder gammel baby, mannen min var på jobb og ikke kunne komme seg fra og jeg plutselig ble overfalt av omgangssyke og såvidt klarte å løfte hodet fra do mellom oppkastrundene, mens jeg forsøkte å forklare lille kravleklatregutt at mamma ikke var helt frisk og at det hadde vært fint om han kunne holde seg litt i ro. Da var det godt å ha noen som kom rett bort hit og hjalp meg :-) )

Skrevet

Svigermor er en kjempe koselig dame!!

veldig glad i barnebarnet sitt og sønnen sin og har tatt meg inn i varmen=)

Veldig familie kjær ja.

Skrevet

skal ikke si noe jeg, best sånn............

Skrevet

Haha, utrolig bra.. Lo godt av den kommentaren :P

Skrevet

Ei gammal gniete gnom med store briller og grå krøllete parykk!!!

Og som bryr seg med alt,men har aldri noe positivt å si!!

;)

Skrevet

Må si meg enig med HI; svigermor er en dame som har produsert en flott mann som jeg er svært heldig å få nyte godt av :-)

Hun er også en dame som skjelden slutter å snakke, alltid forteller de samme historiene omigjen, og bare innimellom er interessert i å høre på andres historier og erfaringer. Hun slutter heller aldri å strikke, men hun strikker like mye til min sønn fra et tidligere forhold (som kaller henne farmor og sønnen hennes pappa), som til sine "biologiske" barnebarn, og til babyen i magen min. Rett skal være rett (men noen ganger må man strikke vrang også... Tihi), og hun behandler alle barnebarna beundringsverdig rettferdig og likt.

Hun er også en sånn "plukke alle rips- og solbærbuskene rene hvert år, lage mase saft, syltetøy og gele og dele med hele familien" type.

Men alt i alt er det like greit at hun bor på den andre siden av fjellene, noen mennesker gjør seg best i små doser.

Skrevet

Har aldri møtt henne. Hun har en sykdom som gjør at hun uansett ikke får med seg noe av det som skjer rundt henne. Hun kommer til å dø i løpet av et par år tenker jeg.

Skrevet

PARYKK ja!!! Og tenna på tørk!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...