RockMyWorld Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 Hvor er det bra å bo??? Vi reiser dit i oktober. Noen som vil anbefale hotell eller område?
Circe Skrevet 27. august 2007 #2 Skrevet 27. august 2007 Spørs litt hva du ønsker. Reiser du med eller uten barn? Vil du kun være i byen? Jeg har famile på long island NY. Og bor da der hver gang jeg er over. Og det er bare en kjapp togreise inn til byen. Så har man jo "up state". Det er liksom litt mer på landet. Men gud og fint det er...
RockMyWorld Skrevet 27. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. august 2007 Vi reiser med lillejenta vår. Vil bo der det er trygt og ikke alt for dyrt. Vi skal være der bare noen dager for shopping og oppleve litt av byen...
Circe Skrevet 27. august 2007 #4 Skrevet 27. august 2007 hmmm.... Bare noen dager. Da er det vel greit å bo i byen. Hvor gammel er hun. Har bare vært på ett hotell i byen jeg da. husker ikke hva det het eller adr. men det var noe med 74 st. Vil nok kanskje anbefale ett sted i nærheten av central park. Nå er jo den stor, men kjekt med den parken i nærheten. Men hør litt med ett reiseselskap. Veldig ofte koster det like mye med fly, som fly + hotell.
Isabella og Casper´s mamma Skrevet 27. august 2007 #5 Skrevet 27. august 2007 Enig i at det helt sikkert er deilig å bo i nærheten av Central Park, men må også få lov å si at Soho og Greenwich Village området er FANTASTISK!!!!! Litt "roligere" bydeler enn midt på Time Square, 5th Avenue osv ... Masse hoteller i de områdene akkurat som det er i alle andre bydeler
Gjest ->>>- Skrevet 27. august 2007 #6 Skrevet 27. august 2007 East Village. Men stort sett hele Manhattan duger. For et par dager og første gang i New York er det ikke noe stort poeng å bo i de andre nabolagene. Og så bør dere teste ut en Big Apple Greeter: www.bigapplegreeter.org
RockMyWorld Skrevet 27. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 27. august 2007 Hun er vel 4 mnd når vi reiser, Takk for tips, skal sjekke litt, og lese litt om områdene dere anbefaler. Vi skal videre til Chicago, men jeg regner med det er lett å komme seg til flyplass uansett hvor man bor.
DolphinGirl Skrevet 27. august 2007 #8 Skrevet 27. august 2007 Union Square Inn ved Union Square er ganske bra, og ikke så dyrt.
Northernlights Skrevet 27. august 2007 #9 Skrevet 27. august 2007 Hvis du går på hotels.com kan du sikkert finne tilbud. Har ei venninne som lå på et hotell drevet av noen kineser, og det var både billig og bra.Men husker ikke navnet....men det kan jeg få tak i =) Det lå midt i NYC,og hun kunne gå til de "store" stedene.
cherry coke Skrevet 27. august 2007 #10 Skrevet 27. august 2007 Vil absolutt anbefale å bo i Brooklyn og ta dagsturer til Manhattan, The village osv. Brooklyn er ikke et bråkete område lenger, det er blitt et "hovedsete" for kunstnere, musikere osv. Det er nydelig der! Synes kanskje å bo midt på Manhattan kan bli litt slitsomt.
RockMyWorld Skrevet 27. august 2007 Forfatter #11 Skrevet 27. august 2007 JA takk Northernlights, vil gjerne ha navnet på det hotellet hvis du finner. Sjekker ut hotels.com nå. Ser ut til at det er mye dyrt og noe billig. SKal søke litt på områder dere anbefaler her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå