Gå til innhold

La inn et innlegg i helgen om en tilgodelapp

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja og i dag har jeg vært tilbake i butikken. Men ikke noe å gjøre med den saken desverre. Men da har jeg lært av den feilen og skal spørre om deponeringslapp neste gang.

Men valgte å ta med meg troll dressen hjem.

Så om noen vil kjøpe en troll dress i sesongens farge oliven i str 98 helt ny med alle lapper på så si ifra :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor vil du ikke ha den selv da?

Skrevet

Hadde de noen forklaring på hvorfor de ikke hadde gitt deg deponeringslapp når du hadde spurt om tilbakeleverin ved kjøpet da? Utrolig dårlig av dem, må jeg si..

Skrevet

Jeg vil gjerne ha den, men guttungen vil ikke. Han fant en annen dress som han ville ha.

Har hatt noen problemer med å få på han klær, derfor er det enklere når han får bestemme selv. OG en vinterdress er en vinteredress uansett.

Så han fant en annen dress som han synes var tøffere og da gav jeg meg :)

Men dressen er fin og likte denne fargen bedre enn den vanlige marine.

Skrevet

Nei dem hadde ingen god grunn for det. Det var nok en feil av hun som solgte meg dressen.

Og den ville ikke gi seg heller. Men guttungen likte ikke dressen og synes han skal bestemme litt selv. Han syntes den var vanskelig å få på pga ullforet inni. Og det er jeg vel litt enig i. Men mange er fornøyde med trolldressene. Men i år ble det ikke det på oss.

Den andre dressen er kjøpt så får bare prøve å selge troll dressen.

Skrevet

Utrolig at de gidder være så vrange, når det var de som gjorde en feil..!

Skrevet

Hva heter butikken da? Så kan de jo få litt omvendt reklame.

Alle butikker tjener på å ha fornøyde kunder.

Skrevet

Høres ut som du har vært skikkelig uheldig med de ansatte, de taper jo ingenting på å i deg pengene igjen, dressen får de jo solgt.

Den blir dessverre for liten (eller stor, spørs hvilket barn;)) her hos oss, så kan ikke hjelpe deg.

Lykke til, håper du får solgt den.

Skrevet

Det er en lokal barnebutikk på gjøvik. Ingen av de store kjedene desverre :)

Synes selv det er dårlig, men regner med jeg får solgt den selv og taper noen kr på det. Men bedre enn å sitte på en tilgode lapp jeg vet ikke blir brukt.

Skrevet

Bestemme selv? Er det lurt å la så små barn bestemme selv? 98 er ikke det 3 år?

Skrevet

Er det lov å spørre igjen hva slags butikk det er? Er fra Gjøvik selv =)

Skrevet

Til Topia.. Han er 2,5 år ja. Kanskje tidlig. Men for meg er det viktig å få en dress han vil ha på seg og som i tilleg er lett for han å få på.

Han vil helst kle på seg selv og det klarte han ikke med troll dressen.

Til du som lurte på hvilken butikk så er det snakk om den som ligger inne på cc. Da vet du nok hvem jeg mener :)

Skrevet

Nå har ikke jeg lest det første innlegget, men kjøpsloven er klar. Man har ikke krav på pengene igjen på en feilfri vare. Tilgodelapp er egentlig heller ingen rettighet, men en sedvane. Dvs det blir praktisert hos de fleste. Ellers er jeg enig i Topia. Min gutt på to år til jul, bestemmer ikke klærna sine selv. Han bruker også str 98. Hadde tatt seg ut.

Skrevet

Det er jo en fordel at barnet vil gå med de klæene man kjøper. Mine unger har også sine favorittklær - og da hjelper det ikke å ha fine og dyre klær hengene.

Jeg har f.eks. kjøpt en del klær på Blåbær & Lingom - dessverre er det ikke favorittklærene til ungene mine. De går heller i tøy som de har arvet.

Skrevet

Nemen da parlez alle er da forskjellige.

Jeg velger å la guttungen få bestemme, når han sier noe er vondt å ha på seg så hører jeg på hva han sier.

Og trenger ikke å høre enda flere ganger hvordan kjøpsloven er, det har jeg fått med meg nå.

Er bare det at jeg har byttet klær i mange forskjellige butikker før og aldri vært noe problem, derfor regner jeg med at jeg skulle få pengen tilbake spes siden hun som ekspederte meg sa at det:)

Skrevet

Som sagt. Jeg leste ikke det første innlegget.

Skrevet

Så dumt da :(

Det var dårlig service av butikken det!

Håper du får solgt den for en grei penge.

Og jeg hører mange som klager på "borrelåseffekten" man får med foret inni trolldressen, pluss at det blir "for til overs" nede ved føttene, så jeg skjønner godt at gutten din syns den var ekkel jeg.

Og siden de er i den alderen de skal lære å kle seg selv, er det greit at klærne er enkle å ta på.

Lykke til med salget!

Skrevet

Selve foret i år ser ut som dem har festet bedre. Med klidelås og noen knapper i beina.

Men ja noe av foret havnet nede ved foten og guttungen fikk derfor ikke på seg dressen.

Utrolig dårlig service da, men har hørt andre tilfeller fra denne butikken. Så skal ikke handle der igjen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...