niros Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 Var i en babybutikk og skulle kjøpe en vognpose. Hadde bestemte meg for å velge dunpose, men hun somjobbet der sa at man ikke trengte dunposer/voksiposer før ungen lå i sportsdelen av vogna. Nå som jeg har bagdelen de første månedene holdt det lenge med sauskinn i bånn og en god dyne på toppen. Stemmer dette. Jeg har termin i oktober?
Mumiluvu Skrevet 27. august 2007 #2 Skrevet 27. august 2007 det er de som bruker dyne og pute til den lille.men det er opp til hva du vil ha til den lille.er det kjempekaldt så er det bedre å ha vognpose
♥Tullerusk♥ Skrevet 27. august 2007 #3 Skrevet 27. august 2007 Holder helt fint med lammeskinn og en god dyne ja. Men jeg hadde godt for en lammeskinnpose(dunpose/voksipose). Har en sønn som er født i oktober og hadde aldri i verden turt å gå ut i i des/jan uten den posen...den varmet veldig godt...Jeg hadde da en voksi pose...denne brukte jeg de 2 første årene etter det var det dyne og dress når han satt i vogna. Men du gjør jo det som paser deg. Er jo ikke sikkert de som jobber i butikke som vet best, det gjør du...
Gjest Skrevet 27. august 2007 #4 Skrevet 27. august 2007 Vi brukte voksiposen før vi begynte å bruke sportsdelen... Men kan forstå at det kan bli litt fårlig plass i vogner som ikke har så stor bagdel.
niros Skrevet 27. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 27. august 2007 Ja, det var egentlig argumentet hennes: at det blir så trangt for den lille at det er bedre med dyne og lammeskinn. Tenkte at hun må jo ha rett siden hun avviser et salg, men på den annen side kan hun jo bare være en utrolig dårlig selger.. Ikke lett å bli klok på.
ano`num *17.03.10* Skrevet 27. august 2007 #6 Skrevet 27. august 2007 Kommer ann på hvor du bor også. Her hos oss hadde jeg syntes det hadde blitt for lite. Jeg har ordnet vognen med pose, og kommer til å hente frem voksiposen når vinteren blir strengere. Kommer ann på hvordan du bruker vognen også. Om det er mest inne på senter, eller om du går mye tur ute og barnet blir å stå ute i vognen å sove på dagtid.
prøvekluten+3små Skrevet 27. august 2007 #7 Skrevet 27. august 2007 hadde den selgeren bodd her jeg bor,så hadde jeg ledd av henne! det er det teiteste jeg har hørt på lenge! her skal dunposen i vogna med engang,jeg får og i oktober..og det med at små bagdeler ikke kan bruke poser..???det MÅ jo ikke være en voksipose...sjekk ut ticket to heaven sine poser..den har jeg kjøpt til quinny freestylevognen min:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå