ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 Ordner dere til i vogna med lammeskinn, tepper ol i bhg selv, eller tar bhg.personalet seg av det? Har foreløpig lagt div utstyr under vogna som står i bhg. De vurderer vel når det er behov for lammeskinn osv, så lenge det ligger der? Hehe... mye man skal lure på, gett...
haater husarbeid Skrevet 27. august 2007 #2 Skrevet 27. august 2007 Jeg har lagt igjen fleeceposen min og et teppe til å henge delvis over åpningen på vogna ja. Og de vurderer behovet fra dag til dag.
To fine gutter Skrevet 27. august 2007 #3 Skrevet 27. august 2007 Det kan du overlate til personalet. Temperaturen forandrer seg fra dag til dag, og det kan være stor forskjell fra kl 8 til kl 12. Si heller ifra til personalet at du vil de skal vurdere hva som passer best. (Viktig å ha noe å velge mellom da) Hilsen en som har jobbet i bhg i 16 år. (Herregud, det var lenge... he he)
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 27. august 2007 #5 Skrevet 27. august 2007 Jeg pleier å ordne klar vogna når jeg går. Har lammeskinn i hele tiden da. Også ligger dyna oppi vogna og ullteppene under så får de bruke dem også hvis det trengs
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå