Belladonna med to gutter Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 Vi var på ul for 3 uker siden, og fikk se en aktiv gutt som så foreløpig helt frisk ut, som jm sa. Gutten var dessverre "for liten" til å bli målt da, så hun mente at jeg hadde kommet litt kort, og da bare 15/16 uker. Altså 5-6 uker forskjell fra det min faste jordmor har sagt!!! Det var jo litt sykt synes jeg, men men...Selv har jeg ikke peiling på når den lille ble unnfanget så jeg kunne liksom ikke krangle på det heller da Imorgen skal vi på ny ul, for å få termin og igjen få se at alt er bra, forhåpentligvis... Er det flere som har måttet dratt på enda en ul? Har dere fått noe annen beskjed ang helsa til barnet og kjønn f.eks enn den første gangen dere var der?!
Håpefull mamma Skrevet 27. august 2007 #2 Skrevet 27. august 2007 jeg har vært på 2 ul men det er pga meg. jeg og broren min har en medfødt hjertefeil, og det må de også undersøke på barnet. derfor har jeg vært på 1 ekstra ul. skal på 1 til i uke 34-36
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 27. august 2007 #3 Skrevet 27. august 2007 Jeg har vært på to UL. En i uke 16 og en i uke 19. Vesla ville ikke vise hodet sitt første gangen, og fikk dermed ikke regnet ut termin. Men ellers så vi det samme, ei lita, frisk frøken som hadde vokst mye på 3 uker!
Anonym bruker Skrevet 27. august 2007 #4 Skrevet 27. august 2007 jeg kom nettop fra min 2 ultra lyd på fredag.måtte komme tilbake for akurat det samme som deg,bare at terminen ble satt tilbake med 12 dager..alt så kjempe bra ut men jordmora sa at de ga heller 1 for mye ultra lyd enn ikke..ho sa at de fleste som ble satt tilbake i temin fikk en ekstra ultralyd:)var nå på fredag og alt var tipp topp han hadde vokst akkurat som han skulle,så det er nok bare det ho vil sjekke:) bare tenk å heldig som får 1 sjanse til å se på den lille
Belladonna med to gutter Skrevet 27. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 27. august 2007 Ja, du har rett!! Føler meg veldig heldig som får se prinsen min en gang til ja! Håper at alt er i tipp topp stand, slik som det så ut som sist også! Og det blir veldig deilig å endelig få en termindato!!! Tusen takk for svar jenter:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå