Anonym bruker Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 Han har alltid vært veldig aktiv, en liten "mark". Har alltid hatt problemer med å klippe neglene hans, men nå får jeg det nesten ikke til i det hele tatt (14 mnd gammel). Håper noen har noen gode tips!
MB_AndyPandy Skrevet 27. august 2007 #2 Skrevet 27. august 2007 Kjenner til problemet du, hehe.... hva med å gjøre det mens han sover?? Det gjør vi her i huset
MammaTil Hjertebarn+1 gutt til Skrevet 27. august 2007 #3 Skrevet 27. august 2007 Har du prøvd å bite dem? Det har jeg gjort siden han ble født. Har liksom mer kontroll da..
Drøymar Skrevet 27. august 2007 #4 Skrevet 27. august 2007 Vi klippet også neglene på pjokken mens han lå og sov. Men det var bare en liten periode, og så fikk vi lov å klippe de på dagtid igjen.
Raffna Skrevet 27. august 2007 #6 Skrevet 27. august 2007 Jeg har tatt reglen "Tetil, tåtil, trillerot, neglefru og store gubben hesten" så mye at han sitter fascinert og ser på når jeg tar på tærne hans. Det funker ved neglklipping også. Hvis han er ekstra urolig later vi som om vi skvetter hver gang vi klipper, sier "oj" høyt med pipestemme for hvert klipp - da ler han seg fillete og venter spent på neste "oj". Han er 18 mnd og det har funka lenge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå