luckypus Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 det ble jeg i dag...tenkte jeg ville dele dette med dere...
HoochIsCrazy Skrevet 27. august 2007 #4 Skrevet 27. august 2007 Jeg må bare si at jeg bestilte meg den høvelen med såpe og lotion i ett og den var knallbra!! Faller lett for sånne tilbud hvor jeg da melder meg ut like etterpå eller avbestiller, men det systemet der var faktisk såpass bra at jeg ikke kommer til å melde meg ut:)
luckypus Skrevet 27. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 27. august 2007 ja,var litt sånn jeg mente da, har fått høvelen og den er kjempebra, enkel og lett lissom.. Men jeg synes de hadde masse gratisprøver der, og det er ikke ofte... men jeg kommer nok til å bestille litt, og avbestille etterpå...er moro å prøve også da...for moro skyld.
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 27. august 2007 #6 Skrevet 27. august 2007 Den høvelen, dere som har den: den ser litt stor og klumpete ut, er den grei å bruke til intimbarbering? Ser for meg at den kan være plundrete å få til inni sprekker og kroker liksom. Håper noen vil svare. :-)
pøber´n & je Skrevet 27. august 2007 #7 Skrevet 27. august 2007 Har også prøvd den høvelen, men tåler ikke den lotion eller hva det er.
*Kleopatra Skrevet 27. august 2007 #8 Skrevet 27. august 2007 Den høvelen er kjempebra. Var skeptisk til den først, og hadde egentlig tenkt å melde meg ut med en gang. Men ble faktisk helt frelst:) Så utrolig enkel å bruke i dusjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå