minlilletass Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 Hjelp! Er paa ferie en uke og opplever naa blodninger og smerter nederst i magen. Jeg blor naar jeg er paa do, sist var det litt klumper i tillegg. Har noen erfaringer? Kommer fosteret ut av seg selv naar jeg er 11 uker?
line_n & sara Skrevet 27. august 2007 #2 Skrevet 27. august 2007 blødninger betyr ikke nødvendigvis sa/ma, men siden du er så tidlig i svangerskapet, ville jeg uansett kontakta legevakt eller lign, og fått en undersøkelse, helst med ul for å bekrefte at fosteret lever.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå