Joolimooli Skrevet 27. august 2007 #2 Skrevet 27. august 2007 Er det en sang også? Trodde det bare var et eventyr jeg...
Tante_Sofie Skrevet 27. august 2007 #3 Skrevet 27. august 2007 Har teksten et eller annet sted, men tar jo litt tid å skrive inn... Men skal lete!!
melinda Skrevet 27. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 27. august 2007 kjempefint om du kan det, det er som nevnt bare det siste verset om den store bukken og trollet som jeg ikke husker som jeg ikke husker, det som kommer etter....................ja bare kom og ta meg du................
Tante_Sofie Skrevet 27. august 2007 #5 Skrevet 27. august 2007 Fant den på nettet..., siste verset manglet, men det skrev jeg inn. De tre bukkene bruse Lille bukken bruse trippet over trollebru Nå tar jeg deg sa trollet og var så grum i hu Nei og nei, ta ikke meg, jeg er tynn og liten jeg! Den som kommer etter, mye mer metter SÅ GÅ DA, SA TROLLET (sies) Mellom bukken bruse trampet over trollebru Nå tar jeg deg, sa trollet, og var så grum i hu Nei og nei ta ikke meg, jeg er tynn å liten jeg Den som kommer etter mye mer metter SÅ GÅ DA, SA TROLLET (sies) Store bukken bruse trampet over trollebru Nå tar jeg deg sa trollet og var så grum i hu Jeg er ikke redd for deg, bare kom jeg stanger deg! Og pang og pang det skramlet, og stygge trollet ramlet Store bukken Bruse stanget trollet ned i vann Nå går bukkene Bruse glad til setervang. Nå er denne visa slutt, bukkene går ofte ut. Over trollebrua, opp til seter stua..
Tante_Sofie Skrevet 27. august 2007 #7 Skrevet 27. august 2007 Bare hyggelig, jeg lette etter den for et par år tilbake selv...hadde samme problem som deg...husket ikke slutten! Den er fin og koselig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå