superk Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 Prøvde å engasjere noen for et par uker siden, men fikk dårlig med svar. Prøver igjen nå. Er så spent på hva torsdagen bringer. UL kl. 09.30 Ok her er litt info: -hjerteslag hos jm lå på 148 -lite kvalm, men brukte seaband (mulig det var det som hjalp) -ikke vokst så mye enda. -er i litt over 17 uker -følelse på gutt -ingen blødninger -ringtesten viser ingenting. vil hverken ringe rundt eller frem og tilbake... -fått litt uren hud (var ganske ren før..) -faren(det er jo han som bestemmer kjønn) har tre brødre og ei søster. broren har ei jente og en gutt -lagt på meg 5-6 kg allerede -ingen spesielle lyster Hva tror dere? Håper fler svarer nå.
Lukkelukken og bebibror Skrevet 27. august 2007 #4 Skrevet 27. august 2007 Jeg tror egentlig jente, men siden du tror gutt så tror jeg kanskje det også
$ilje Skrevet 28. august 2007 #7 Skrevet 28. august 2007 Stol på magefølelsen.Har hele tiden trodd jeg kom til å få en gutt,og i går var vi på 3d ul og der lå det sannelig en nydelig liten gutt:)
Teltpluggen Skrevet 28. august 2007 #8 Skrevet 28. august 2007 http://krakle.com/ventenett/kjonn.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå