Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøvde å engasjere noen for et par uker siden, men fikk dårlig med svar. Prøver igjen nå. Er så spent på hva torsdagen bringer. UL kl. 09.30

 

Ok her er litt info:

-hjerteslag hos jm lå på 148

-lite kvalm, men brukte seaband (mulig det var det som hjalp)

-ikke vokst så mye enda.

-er i litt over 17 uker

-følelse på gutt

-ingen blødninger

-ringtesten viser ingenting. vil hverken ringe rundt eller frem og tilbake...

-fått litt uren hud (var ganske ren før..)

-faren(det er jo han som bestemmer kjønn) har tre brødre og ei søster. broren har ei jente og en gutt

-lagt på meg 5-6 kg allerede

-ingen spesielle lyster

 

Hva tror dere? Håper fler svarer nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tipper gutt jeg! :-)

Skrevet

Jeg tror egentlig jente, men siden du tror gutt så tror jeg kanskje det også :P

 

Skrevet

Stol på magefølelsen.Har hele tiden trodd jeg kom til å få en gutt,og i går var vi på 3d ul og der lå det sannelig en nydelig liten gutt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...