Gå til innhold

Betaling til barnevakten


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått en jente på snart 18 år til å sitte litt barnevakt 2 kvelder i uka når barna sover. Hvor mye skal jeg betale henne i timen? Noen som har peiling?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ikke så mye eldre, men har mye erfaring og får 70-100kr timen. Selvfølgelig reduseres timebetalingen hvis det er snakk om mange timer, og timelønna for en hel helg er jo ikke særlig høy. Det er vel kanskje litt forskjellig hvor i landet man bor osv? Vet ikke hva som er vanlig ellers.

Skrevet

Tror kanskje det er vanlig med 50kr timen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...