Gå til innhold

Dere med MaxiCosi bilstol

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når tok dere bort den ekstra hodebeskytteren?

Skjønner at jeg ikke kan ta den bort ennå da nurket er bare 3 uker, men jeg syns det er vanskelig å legge hu til i setet så hu faktisk ligger godt..

Andre som føler det samme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, men min er 10 uker nå. det jeg ikke skjønner med denne stolen, er at om jeg tar bort hodestøtten, så fjerner jeg i samme slengen hele underlaget på en måte. så da blir det jo hardt for han å ligge på? Spurte om det her en annen gang, da fikk jeg til svar at hodebeskyttelsen var festet med borrelås, men det er den ikke på min.

Skrevet

Hmm.. det har jeg faktisk ikke sett på, hvordan den fjernes.. Leste bare i bruksanvisninga at man kan fjerne hodebeskytteren etterhvert.. Skal se hvordan det er på den stolen vi har, om hele underlaget også forsvinner.. =)

Skrevet

du kan ta ut puten som de sitter på og bare lahodebeskyttelsen være igjen. Er en skumgummi pute inni en lomme som man kan ta ut.

Litt dårlig å forklare men håper dere sjønner når dere ser på setet.

Vi tok ut puten i bunnen når småen var 3mnd og har fremdeles hodebeskyttelsen (4,5mnd nå)

Skrevet

vi bruker fremdeles det rundt hodet vi da og snuppa er snart 7 mnd, tok bort puta i bånn om dagen her. kjempe fornøyd jeg da.

Skrevet

hvordan kan dere ha denne stolen så lenge? snuppa er snart tre mnd og stolen begynner å bli for liten..nå skal det sies at hun er veldig lang da..leter nå etter stol nr to,men det er dårlig med stoler som passer henne nå:(

Skrevet

Hei. Vi hadde samme problem som dere trodde jeg når babyen var 3 mnd. Tok stolen med på butikken, men der sa de at stolen ikke var for liten selv om føttene hennes gikk oppover setet. De mente at det var i vekt at stolen kunne bli for liten, eller hvis barnet ble så langt i overkroppen at selene ble for korte eller evt at hodet kom oppfor kanten. Nevner bare dette om det skulle være slik at dere har det på samme viset. Når er snuppa snart 7 mnd og vi kjøpte ny stol til henne i dag :o) Så den holdt myyyyyyye lenger enn jeg trodde opprinnelig. Må nesten le av meg selv der ja :oD

Skrevet

Har sett at de er litt forskjellige de stolene, kommer sikkert an på årsmodell. På noen festes puta under med borrelås, på andre ligger den i en lomme man kan ta ut.

Vi fjernet puta i bånn når pjokken var 2,5 mnd, for vi fikk bare ikke til å legge han i den slik at han satt godt. Ble bare liggende i bue på en måte.. Etter at vi tok bort puta sitter han kjempegodt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...