Gå til innhold

hvis vi skal ha ny konsert...

Anbefalte innlegg

Skrevet

kommer dere da?

:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jaaa jeg vil gjerne komme, bare det passer!!!!!!!

Når og hvor kjære fru dritgrei????

Skrevet

Kan ikke si at jeg kan, men hadde hatt veldig lyst:)

Skrevet

nei det var det... når og hvor'et. Jeg regner med at det blir i slutten av begynnelsen av desember eller no'...

vet ikke no akkurta nå, ville bare se om dere kom ;-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Skrevet

Selvfølgelig kommer vi...jeg kommer ihvertfall.

Hørte jo skryt fra forrige gang, så denne gangen vil jeg være med:-)

Skrevet

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Og Gummismannen kommer også!!! For jeg var på sist konsert jeg da. Og kom hjem salig med tårer i øynene for noe så vakkert har jeg sjelden opplevd! Halleluja ;-)

Slutten av november/begynnelsen av desember høres helt perfekt ut. Jeg eeeeelsker førjulstiden og ser vel for meg at det da må være den perfekte måten å få min kjære jødiske samboer i korrekt kristen julestemning, he, he ;-))))))))

Skrevet

JAAA, da vil jeg komme!!!

Kommer ikke over at jeg gikk glipp av det sist gang (dumme, dumme Karopappa og jobben hans....).

Sign me up :)

Skrevet

Jeg er vel selvskreven????????

Etter bryllupet deres er det nok ikke usannsynlig at phantom-mannen vil være med også.

Skrevet

Da kommer jeg! Så sant jeg ikke føder eller noe sånt da... Det er vel gyldig forfallsgrunn?

Skrevet

Ja,ja,ja, vil gjerne altså!

Legg den til Bergen i november du, då skal eg på Meat Loaf konsert der ...to fluer i en smekk...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...