Irisess 5MA & 4SA lagt på is.. Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 Hei, jeg er ny inne på forumet her. Jeg heter Yvonne og er forlovet og samboer. vi prøver å bli gravide. Ville bare presentere meg=)
Tøysetøyta Skrevet 27. august 2007 #3 Skrevet 27. august 2007 Heisann:) Er fersk her jeg også, så vi får stå sammen å håpe vi slipper å være her så lenge;) Synes det har vært kjempe lærerikt å lese på innleggene. har visst mye å lære. Har dere prøvd lenge eller akkurat igang?
Veslesnuppa Skrevet 27. august 2007 #4 Skrevet 27. august 2007 Hei:) Ganske ny her selv.Er gift og har to barn.Prøver på tredjemann nå,som lar seg vente..Prøvd i ca 2år..Skal til lege i morgen,så høre hva hun sier.
Irisess 5MA & 4SA lagt på is.. Skrevet 27. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 27. august 2007 i utgangspunktet kun siden oktober, men ingen av oss har brukt beskyttelse på to år. og vi er daglige kaniner.(haha) Men jeg har vært gravid i oktober da, men det visste jeg ikke før den lille spiren ikke "var der" lenger.=(
Tøysetøyta Skrevet 27. august 2007 #6 Skrevet 27. august 2007 Da får vi håpe det beste denne gangen. Har bare prøvd siden i vår vi så vi skal vel ikke klage:) Er heller ikke blandt de daglige kaniner vi da, så vi får vel igang med litt ekstra innsats. Lykke til!
Gjest Skrevet 27. august 2007 #7 Skrevet 27. august 2007 Hei hei! Er også ny her inne, gift og to gutter. Nå skal vi prøve på nr tre og det er spennende. Er helt i startfasen og egoet er på topp:) Masse lykke til alle sammen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå