*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 Hvordan går det med dere? Lenge siden jeg har vært her nå. Tenker mye på dere! Har dere kommet noen vei med de vanskelige mannfolka? Savner dere jentene her inne, så håper alle kommer over til Bli Gravid snart! Klem til alle sammen:)
Jumpy Skrevet 28. august 2007 #2 Skrevet 28. august 2007 Så koselig Dreamer!!! Håper vi snart er på bligravid vi også. Men håper jo ikke at du er der da... du kan snart pelle deg over på 1 trimester (*knis*). Evt: kanskje møtes vi der når du er igang med nummer 2 eller 3.... hehe *sukk*... ingen vet når jeg dukker opp der inne ihvertfall!
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 28. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. august 2007 Hihi, ja burde vel snart pelle meg over til 1. tri, *hihi*;-P Skal visst ikke være så lett det her.. Så trist å høre at du ikke har kommet noen vei med mannen:( Det skulle vært en oppskrift for å gjøre mannen klar! Imponert over hvor sterk og tålmodig du er! Krysser alt jeg har for at du får med sambo veldig snart! Holder av en plass til deg på Bli Gravid, håper jeg ser deg der snart:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå