2+jente og gutt Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 Datteren min har akkurat begynt i bhg og trenger regntøy. Hva slags bør jeg kjøpe? Hva har dere og hva er prisen?
haater husarbeid Skrevet 27. august 2007 #2 Skrevet 27. august 2007 Reflex! kr 300 pr sett. veldig slitesterkt!
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 27. august 2007 #3 Skrevet 27. august 2007 Jeg stemmer også på reflex, har to små selv og jobber i barnehage. Men klart, det er flere typer bra regntøy ute å går, ikke så store forskjeller der mener jeg i forhold til hvordan det er med vinterdresser o.l.
BettyBoob Skrevet 27. august 2007 #4 Skrevet 27. august 2007 har kjøpt to sett reflex til gutten min som nettopp begynte i bhg, erveldig fornøyd med både pris og bevegelighet osv
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 27. august 2007 #5 Skrevet 27. august 2007 Bamse-serien regntøy som fåes kjøpt på Lindex er kåret som best i test i siste utgave av bladet "foreldre og barn". Den var ikke så dyr heller - tror det kom på i underkant av 300,- kroner... Har akkurat kjøpt det og har ikke prøvd det - jenta mi begynner i bhg om 1 uke =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå