Adriansmor med tulla Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 Er det muli sier jeg bare i ettertid=/ Sto opp imorrest kjente jeg ingenting i magen ... bruker å sparke kjempemye i morgenen ellers... men ikke idag.Gikk noen timer og forsatt ingenting.. tok et glass brus åsså men.Timene gikk og jeg grublet og grublet tilslutt ringte jeg føden og de sa kom med en gang du..,, og da startet selfølgelig jeg å gråte... kom ned dit helt hysterisk tårene sprutet klarte ikke stoppe heller vettu!!! Alt va ok med vesla 136 låg fosterlyden på og hun sparket som bare det der nede.Gud så flaut i ettertid fikk sammenbrudd totalt alså... hormonell neida finst ikke...HUFF=///
*~2barnsmamma~* Skrevet 27. august 2007 #2 Skrevet 27. august 2007 Bra at alt sto bra til da!=) Skjønner deg godt jeg!=) Du hadde sikkert ventet deg at de sa at et ikke var noe farlig, og når de da sier at du bare må komme med en gang, blir det jo så en liten hormon-jævel i bakhue sier at "nå er det sikkert noe galt!"
Belladonna med to gutter Skrevet 27. august 2007 #3 Skrevet 27. august 2007 Så bra at du fikk sjekket det med en gang i stede for å være bekymra! Veldig godt å høre at alt var bra da:)
Adriansmor med tulla Skrevet 27. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 27. august 2007 takk til dere som svarte=)) jo var veldig godt å høre hjertelyd... mn tok en stund før jeg klarte å stoppe tårene....huff fikk skikkelig hormonelt sammenbrudd... litt pinli å tenke på etterpå men blir mye bekymringer å gå gravid og alt=/ damene på føden var veldi snille med meg da hehe
Erisa* Skrevet 27. august 2007 #5 Skrevet 27. august 2007 Vet du, sånne hormonelle tårer tror jeg de er ganske vant med! Jeg har opplevd mine første skikkelige kynnere i dag, og selv om jeg visste hva det var, var det så skummelt at jeg lå i senga og gråt litt i ettermiddag. Spesielt når mannen min kom og la seg inntil meg og holdt meg litt. Sukk.. Er ikke greit, det er jo så skummelt om noe skulle skje! Og så er det godt å bli tatt vare på, så da kommer alle følelsene. Poenget var: Trenger ikke å være flau!
Gjest Skrevet 27. august 2007 #6 Skrevet 27. august 2007 Vi er jo noen merkelige hunn-dyr, da. Sparker det for mye er det galt, og kjenner vi ikke noe blir vi hysteriske. Kjenner meg veldig godt igjen...
Adriansmor med tulla Skrevet 27. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 27. august 2007 Bra å høre at ikke det er bare meg som for hormonelle sammenbrudd da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå