Yellowgoldfish Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 Har en jente på 4 1/2 måned - lurer på hvor mange måltider din jentebaby har i døgnet og gjerne når. Til dere med flaske - hvor mye per måltid? Lurer også på hva deres jenter veier - min er nemlig for tynn sies det... Takker for mange svar!!!
Søtnosmamma Skrevet 27. august 2007 #2 Skrevet 27. august 2007 Vesla mi er 4 mnd og 1 uke gammel og veier drøye 7 kg. Hun forlanger morsmelk 5-6 ganger i døgnet. Hvor mye aner jeg ikke.
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 27. august 2007 #3 Skrevet 27. august 2007 Tigergutt (ja, han er gutt, da) veide 6,5 kg for et par uker siden, nå er han 4 mnd og 1 uke og spiser ca hver 3 time om dagen, pluss et par ganger om natten.
Mamma til to tette Skrevet 27. august 2007 #4 Skrevet 27. august 2007 Gutt på 4 1/2 mnd spiser 5 måltider for dagen med 4 timer mellom, mellom 180-220 ml per måltid. Veide 6.5 kg i forrige uke. Har nå begynt med smaksprøver på grøt fordi han begynte å kreve mer og oftere måltider.
**My little Miss drama and I** Skrevet 27. august 2007 #5 Skrevet 27. august 2007 Vi var på kontroll i dag og hun er litt over 4.mnd veier rundt 7 kg og 65 cm.. helt på normalen på kurva.. hun spiser 150 ml kl: 09- 12.30- 15.30- litt grøt kl 18- og klokken 19 siste flaska.. så senga.. en flaske kl 04 ca.. det blir vell ca 5 måltider pr.døgn;)
Yellowgoldfish Skrevet 27. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 27. august 2007 Oi så bra rutiner dere har!!! Nå ble jeg inspirert til å få til en rytme - blir bare veldig dtressa av at hun veier så lite - bare 5300 :-(
plutseligbolle Skrevet 27. august 2007 #7 Skrevet 27. august 2007 Frokostpupp klokka sju, sovepupp klokka ni, litt grøt klokka ti-elleve med pupp til, pupp klokka ett, pupp klokka tre, pupp klokka fem, pupp klokka sju..........Dette var menyen i dag i alle fall... Har nettopp begynt med grøt. Fire og en halv måned og ca 7 kilo. Jente.
Sweet :-) Skrevet 27. august 2007 #8 Skrevet 27. august 2007 pupp når ho våkner(mellom 7-9), 140ml nan og 1beger(100ml) fruktpuree i 1130 tiden,pupp igjen i 1530tiden og til kvelds er d 100ml nan og grøt lagd på 120ml vann el. nan.. d er d!! veier 5640gr,62cm.. har ikke mye melk så kan ikke være mye ho får i seg når jeg ammer,men ho er mett å fornøyd! sover hele natta.. man tror nok jeg må gi mer nan el grøt/middagsglass nå snart,ikke mye melk igjen å få av meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå