Sussa23*2nydeligeJenter* Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 Hei! Du spådde meg gravid i okt/nov for noen dager siden, men nå har det seg sånn at jeg fikk en positiv graviditetstet idag! =o) Så du noen klare tall, eller høstbilder e.l? Det er forferdelig høstvær hær idag, med mye vind og regn.. Ser du fortsatt en gutt? Håper på en gutt, da jeg har ei jente fra før, og sambo har ei jente også Vil svangerskapet og fødselen gå bra? Lurer på om det vil gå bra mellom oss, at vi takler 3 unger bra osv. Sambo er litt redd for så mye ansvar virker det som. Men graviditeten kom veldig overasskende på! Merker selv jeg synes det er litt "skummelt" enda, men håper vi klarer det bra, og at vi fortsatt kan ha litt kvalitetstid sammen, bare jeg og han. Viss du skjønner Håper på svar. Ha en fin dag! Mvh Susanne =o)
Sussa23*2nydeligeJenter* Skrevet 27. august 2007 Forfatter #2 Skrevet 27. august 2007 Fødselsdatoene selvfølgelig;) Min:17.6.85 Samboer: 18.6.75
#Aurora har tre gutter# Skrevet 27. august 2007 #3 Skrevet 27. august 2007 Må først og lov og få gratulerere.Er veldig høst her og ser ingen tall,men regner med du har termin nå i juni ca. Ser fortsatt en gutt på deg. Dere vil takle det veldig bra,det vil bringe dere enda mere sammen.Dere vil få en del tid sammens på kveldene..det blir mye styr men storesøstrene vil glede seg mye og kose seg med den nye.
Sussa23*2nydeligeJenter* Skrevet 27. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 27. august 2007 Tusen hjertelig takk =o) Ser du om dette blir mitt siste barn? Klem Susanne
#Aurora har tre gutter# Skrevet 28. august 2007 #5 Skrevet 28. august 2007 nei da...du vil få enda et...en attpåklatt.....ca i 2014
Sussa23*2nydeligeJenter* Skrevet 28. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 28. august 2007 Tusen tusen takk! Snill du er Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå