DieselDoris & Synne 06.06.07 Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 Er det mange av dem her inne?
DieselDoris & Synne 06.06.07 Skrevet 27. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 27. august 2007 Har dere vært på noen treff etter at dere fikk barn? Brukte jo å være på gravid treff på torsdagene.
Gjest Skrevet 27. august 2007 #5 Skrevet 27. august 2007 Jeg har ikke vært på treff, verken før eller etter fødselen.. Men hadde nok vært gøy:)
DieselDoris & Synne 06.06.07 Skrevet 27. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 27. august 2007 Det var veldig koselig, og vi har jo nok å snakke om :-)
Gjest Skrevet 28. august 2007 #7 Skrevet 28. august 2007 Ja det kan jeg tenke meg:) er det planlagt noe treff da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå