Bananikakao'n Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 Tror jeg leste ar et måltid med velling tilsvarte et måltid grøt.. Kan dette stemme? Tupp ELSKER jo å drikke velling av flaska si, og noen kvelder er hun så trøtt at jeg kan glemme grøt. Bare sutrer.. Da er velling helt toppers. Men kan virkelig 4 spiseskjeer være så mye mat?
It's all about me Skrevet 27. august 2007 #2 Skrevet 27. august 2007 Velling er bare malt enda finere. Så lik antall skjer og grøt er vel noe av det samme..... Iallfall så fikk lillegutt velling til kvelds i mange måter, det var det eneste som gikke å få i han da. Og han sov godt hele natten på det.
It's all about me Skrevet 27. august 2007 #3 Skrevet 27. august 2007 Ikke mange måter. Men mange MÅNEDER. Gikk litt fort det der, he he.
DieselDoris & Synne 06.06.07 Skrevet 27. august 2007 #4 Skrevet 27. august 2007 Hor kjøper dere velling, og hviken sort kjøper dere? Har dere spesial tuter til flaskene da?
It's all about me Skrevet 27. august 2007 #5 Skrevet 27. august 2007 Smart Club selger Hipp Maisvelling fra 6mnd. Nestle har fullkornsvelling fra 8 mnd. Den får du i nesten alle store dagligvarebutikker. Ellers lansere Nestle en ny velling i september som er laktoseredusert og glutenfri. Hipp sin maisvelling passer veldig bra til Avente med to hull eller Dr. Brown's 2er smokk. Nestle sin fullkornsvelling passer godt til Mam sin nest største smokk eller Dr. Brown sin Y-smokk.
Bananikakao'n Skrevet 27. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 27. august 2007 Takk for svar, dere. Jeg kjøpte velling i sverige jeg nå, kjøpte den som er fra Semper til de over 1 år. Av tåteflasker så bruker vi helt vanlige, den vellinga blir så tynn at den renner igjennom. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå