Gå til innhold

Kynnere

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er førstegangs gravid og vet ikke helt hva som er vanlig når det kommer til kynnere. Men de siste to ukene har de kommet tettere og kraftigere. Spesielt de to siste dagene. Har prøvd å ta det med ro, men de er nesten på sitt kraftigste når jeg sitter eller ligger rolig. Får de gjerne med 5-10minutters mellomrom over flere timer før det roer seg litt i noen timer igjen. Ettersom jeg bare går hjemme om dagen gjør jeg ikke noe for å provosere de frem heller. Er dette mye eller ofte? Vet ikke hva som regnes for mye og ofte. Når jeg får disse kynnerne mens jeg gjør noe eller er oppreist er det utrolig ubehagelige, det stikker i korsryggen og presser nedover samt en intens smerte i symfysen.

Flere som har det sånn her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

må bare legge til at jeg har hatt mye menssmerter i magen den siste tiden også - henger dette sammen?

Skrevet

og jeg er forresten i uke 28. Var mye og huske på her :)

Skrevet

jeg har ofte/mye kynnere, og det jm sa til meg, var at de ikke skulle komme regelmessig (da må man ringe føden)!!

mine kommer også av ingenting! holder at jeg ligger i senga foran tvn å strikker!

men som sagt, blir de regelmessige, ring føden og fortell!

Skrevet

Og kynnere skal heller ikke gjøre vondt.

Syns du skal ringe føden for å få tatt en sjekk.

Skrevet

Var hos jordmor idag, og fortalte at jeg hadde vondt iform for kynnere. det er harde kynnere og tydeligvis var det normalt at det gjorde vondt.. hun kalte det for kynnere+..... Jeg har fire uker igjen

Skrevet

Kynnere skal ikke gjøre vondt og ikke komme så regelmessig. Siden du ikke er lengre på vei ville jeg bedt om å komme til en sjekk på føden.

Skrevet

Jeg har hatt hyppige kynnere siden uke 14 ca. og ble sykemeldt i uke 24 pga. dette.

Kynnerne er ikke farlige og de kan gjøre litt vondt av og til.

Men blir de regelmessige skal en ringe føden og snakke med dem :o)

(jeg er forresten 39+4 nå)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...