2gullklumper Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 Min sønn på 2 år sover til vanlig en time på dagtid. Nå har han begynt i barnehage, og der har de problem med å få han til å sove. I dag når jeg henta han, var han så trett at jeg måtte legge han no. Det er jo litt sent, men han var veldig trett. Noen av dere som har opplevd det samme med deres barn, og der det har gått seg til?
Lukkelukken og bebibror Skrevet 27. august 2007 #3 Skrevet 27. august 2007 Det går seg til. Jeg jobber selv i barnehage, og det er kanskje bare litt uvant for dem å sove der, men ikke vær bekymret enda, det går seg til. De som begynte som nye i vår barnehage for to uker siden sover nå som småstein
TøffiTrynet☠ Skrevet 27. august 2007 #4 Skrevet 27. august 2007 Sønnen min var også to da han begynte i barnehagen. Han ville heller ikke sove der til å begynne med. Syntes det var litt "skumelt", som han sa... Men ei av "tantene" la seg ned på madrassen ved siden av han til han sovnet. Hun gjorde det i ca. to uker, og etter det gikk det kjempegreit! Så det går seg nok til, skal du se...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå