Gå til innhold

Soving i barnehagen


Anbefalte innlegg

Skrevet

Min sønn på 2 år sover til vanlig en time på dagtid. Nå har han begynt i barnehage, og der har de problem med å få han til å sove. I dag når jeg henta han, var han så trett at jeg måtte legge han no. Det er jo litt sent, men han var veldig trett. Noen av dere som har opplevd det samme med deres barn, og der det har gått seg til?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går seg til. Jeg jobber selv i barnehage, og det er kanskje bare litt uvant for dem å sove der, men ikke vær bekymret enda, det går seg til. De som begynte som nye i vår barnehage for to uker siden sover nå som småstein ;)

Skrevet

Sønnen min var også to da han begynte i barnehagen. Han ville heller ikke sove der til å begynne med. Syntes det var litt "skumelt", som han sa... Men ei av "tantene" la seg ned på madrassen ved siden av han til han sovnet. Hun gjorde det i ca. to uker, og etter det gikk det kjempegreit! Så det går seg nok til, skal du se... ;)

Skrevet

Ok, tusen takk for svar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...