Gå til innhold

VISSTE DU AT;

Anbefalte innlegg

Skrevet

- Det aller beste "nappe øyenbryn"-lyset er i prøverom på butikker?

=)

Helt sant, hehe! Så hiv pinsetten i vesken jenter! =)

.... så fortsetter vi med lure tips til hverandre.... visste du at....:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bra tråd :-)

Visste du at hvis du bruker samme farge på øyenskyggen som du har på øynene, at øynene virker mindre da?

Skrevet

Dersom du er tom for sminkefjerner kan litt vanlig matolje på fuktig bomull gjøre god nytte for å fjerne mascara...

Skrevet

Må bare si først at jeg har pinsett med lys, den gjør samme jobben som prøveromlyset.. Kanllbra...

Visste du at hvis du bruker svart eyeliner rundt hele øyet virker de større, og hvis de bruker den på halve øyet ytterst så virker de mindre?

(funker på meg i alle fall)

Skrevet

Nei, nei, Lily, det er omvent!!!

Hilsen en som er utdannet make-up artist.;-)

Skrevet

Hemoridekrem som mange bruker under øynene for å bli kvitt rynker og poser over tid kan gi grå stær...Greit å vite om, jeg ville hvertfall foretrukket poser/rynker:)

Skrevet

Takk for mange tips :-)

Skrevet

Visste du at du kan lett se selv hvor den høyeste delen av brynet ditt skal gå? Rett over pupillen :-)

Skrevet

Pølsa det stemmer IKKE på meg, hihi;)

Da hadde jeg sett skikkelig teit ut;)

Skrevet

visste du at øyenbrynet ditt skal starte over øyekroken? og at den skal slutte hvis du tar en blyant å legger forbi under nesa, opp mot øytterst på øyet og så kommer der øyenbrynet skal slutte? (uff, skjønte dere det, på skrå liksom fra nesa til øyenbrynet i vinkel med kanten av øyet)

visste dere at foten deres under er like stor som underarmen? fra der de tar blodprøve liksom til håndleddet. helt sant, stemmer nesten på alle. bare prøv!

Skrevet

mange flotte tips her =)

Skrevet

visste du at hvis du skal finne ut om mannen din passer en ny bukse du vil kjøpe til han, og han nekter å prøve den på - da kan du finne ut om den passer ved å la den endene på den sammenkneppede buksen møtes bak i nakken, når han holder den (linningen på buksen) rundt halsen!! =)

Skrevet

Hæ?? Det skjønte jeg ikke helt tingeling... Mannen min er i allefall tykkere rundt livet enn rundt halsen...???

Skrevet

Nei ikke i mitt tilfelle Smitt og smule... Venninna mi ga meg tipset men funker ikke på alle.. hu eeer også make - up artist..

kommer kanskje litt ann på øynene å...hehe ikke veit jeg..

Skrevet

Spar på de brukte teposene og legg de i kjøleskapet... Legg de på øynene og vips poser under øynene borte...

Skjønte heller ikke no av den med buksa... hmm...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...