skal bli 2barnsmamma:) Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 hei! er førstegangs og trenger litt hjelp her....de siste dagene har jeg flere ganger i løpet av dagen plutselig fått kjempe vondt nederst i magen, litt vanskelig å forklare smertene....føles litt ut som skikkelig mageknip. hva kan dette være? kan det kanskje være kynnerer som har blitt vonde(de har ikke vært vonde før)? setter pris på tilbakemelding.... er i uke 39 forresten
skal bli 2barnsmamma:) Skrevet 27. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. august 2007 ja veldig!!!det presser skikkelig....er helt grønn jeg når det gjelder slike ting
skal bli 2barnsmamma:) Skrevet 27. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 27. august 2007 noen som har det på samme måte her?
conney skal ha nr 2:) Skrevet 27. august 2007 #5 Skrevet 27. august 2007 jeg har det på samme måte som deg, men jm sier jeg har maserier..
Milla-baby Skrevet 27. august 2007 #6 Skrevet 27. august 2007 Jeg har det på samme måte. er 39+4 i dag, har hatt det noen uker nå... usikker på hva det er jeg også.men har hørt det kan være modning/kynnere/maserier.... Unormalt er det hvertfall ikke )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå