slitelita er mamma til 3!!:) Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 har termin i morgen og har ikke sett noe til den...så håper det ikke er ett tegn på at det blir mange dager til det blir noe fødsel..virker som den går med de fleste lenge før fødselen utifra det jeg har lest
conney skal ha nr 2:) Skrevet 27. august 2007 #2 Skrevet 27. august 2007 ikke alle merker denne slimproppen, hadde det ikke vært for bim så ahdde jeg ikke vist at min går litt og litt, som blank slim som kommer litt og litt, slik har det vært en uke nå.. Så du kan like godt føde i natt som om noen dager.. Håper du føder i natt..
lizzie har blitt 2barns mor Skrevet 27. august 2007 #3 Skrevet 27. august 2007 jeg har aldri sett min slimpropp. var på føden i går og fikk beskjed om at jeg har 3 cm åpning, så den har hvertfall gått. er ik alle som ser den, den kan gå litt og litt
venter sistemann 38 uker Skrevet 27. august 2007 #4 Skrevet 27. august 2007 Jeg har født 4 barn og aldri sett noe til slimproppen. Ingen på verken sykehus eller leger/jordmødre på kontroll har spurt etter den heller, så man blir veldig påvirket av alt her inne.
slitelita er mamma til 3!!:) Skrevet 27. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 27. august 2007 det er bra,kjennte jeg ble litt motløs når jeg begynte å tenke på at jeg ikke har sett noe til den....har hatt litt slim 2 ganger i trusa,men ingen propp vertfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå