melissa*me*januarbeibis* Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 nån andre som spis mye godis???æ spis å spis å spis..kommer t å få den store bejbien=(
Anonym bruker Skrevet 27. august 2007 #2 Skrevet 27. august 2007 Hvem vet, men for mye sukker er jo ikke bra da.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2007 #3 Skrevet 27. august 2007 Jeg er medskyldig..huff...spiser litt godis hver dag..ikke bøtter da, men litt ja...er litt bekymret egentlig, men vet så lite om hvor mye sukker som er farlig osv. Prøver å spise veldig sunt ellers, og drikker myyye vann da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå