oktoberjente Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 venter og venter....... selvsagt blir en litt utålmodig når en ser andre 10 mnd som går..... jenta mi begynte å åle seg da ho var nesten 9 mnd. Når begynte ha/hun å krype etter åling? er det noe eg kan gjøre for at hun skulle kunne krype? hun ligger stort sett på gulvet å leker og åler. prøver å kype sammen med henne, men ho bare åler seg. hun er så vidt opp å står i krypestilling, men legger seg ned igjen for å komme seg frem.
Gjest Skrevet 27. august 2007 #2 Skrevet 27. august 2007 Min eldste var over 10,5 måned før han krabbet på alle fire, til sammenligning gikk mellomste stødig når han var 10,5 måned... Barn er ulike, men alle lærer alt til slutt likevel :-)
Alva 12.09.06+Tuva 10.08.07 Skrevet 27. august 2007 #3 Skrevet 27. august 2007 Jenta mi på 11,5 mnd krabber heller ikke! Hun humper på rompa bortover gulvet, i en himla fart! Hehe...ser veldig artig ut ja..)
oktoberjente Skrevet 27. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 27. august 2007 de lærer det nok til slutt.. gleder meg iallefall! skulle bare ønskt at svigermor ikke masa sånn =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå