Gå til innhold

Flere som er 20 uker og ikke kjenner spark?

Anbefalte innlegg

Skrevet

dette er jo til bli smågal av. Synes a mange sier at de har kjent spark fra uke 15 osv. Må si jeg blir litt utålmodig. Flere som har det sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 18+4, så ligger jo litt etter, men kjenner ikke spark. Noen ganger når jeg ligger så har jeg kjent noe som jeg har trodd at kan være babyen, men har aldri vært helt sikker. Og nå har jeg ikke kjent noe på noen dager. Er veldig utålmodig, jeg også!!!

Skrevet

hei du :)

ville bare si at hvis du er bekymret for om det skal være noe galt med fosteret,så ta kontakt med lege/jm og si dette og si du vil ha ul..

men dette med bevegelser osv er så utrolig forskjellig fra person til person..så det er aldri lett å svare på

Skrevet

Hei:)

Vet ikke så mye om dette. De tydelige sparkene skjente jeg først når jeg var 21 uke. Jeg var kjempe beskymret. Fikk beskjed fra jordmor om at det varierte fra person til person. Nå i uke 24 skjenner jeg fine tydlige spark. Og det er så koselig.

En vennine kjente ikke spark før hun var 26 uker på vei.

Om du er veldig utolmodig er det kanskje lurt å prate med lege eller jordmor.

Skrevet

Hei, er inne fra 3. tri og sniker.....Ville bare si at jeg kjente ikke spark før i uke 23, var også så bekymra. Men når han først begynte, sparket han hver dag!:)

Skrevet

Jada, det er flere av oss... Jeg er 21+0 i dag og har ikke kjent noe enda. Er ikke spesielt bekymret da alt var i orden på UL for to uker siden, men utålmodig er jeg. Gleder meg liksom litt til å få kontrollen selv, hvis du skjønner.

Skrevet

ta det med ro. Jordmor sa at de fleste kjente ikke spark så tidlig.

Jeg er i uke 20 nå og kjente først tegn til liv i går og det var ikke spark men mer sånn vibrerende boble følelse. Ul viste mye aktivitet på den lillei uke 19 selv om jeg selv ikke kjente det:o)

Skrevet

hei jeg var og litt bekymret,men i dag var vi på ul,og ser godt en sprellende tass inni her.litt dårlig husk men livmor el noe slikt hhi,hi ligger helt fremme i magen slik att det tar lengre før man kjenner tydelige spark.

Skrevet

jeg kjente heller ikke noe før i jeg var midt i uke 20, eller nermere slutten:)

jeg har og livmora foran så den har dempet det litt:)

Skrevet

Hei! jeg var 21+3 da jeg første gang kjente spark,er førstegangs, er i dag 24+2 og kjenner nå spark hver dag.

suss@: det er vel morkaken du har foran og ikke livmoren? en liten skrivefeil regner jeg med!

Jeg ble også litt bekymret for at jeg ikke kjente spark,men som suss@ sikkert mente så kan morkaken ligge foran og dempe sparkene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...