Anonym bruker Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 Dere som bruker denne type prevensjon, er dere fornøyde eller ikke? Har dere fått igjen mensen etter dere startet på de?
mammasgo`jente Skrevet 27. august 2007 #2 Skrevet 27. august 2007 Absolutt ikke fornøyd. Brukte den i 2 mnd og hadde småblødninger HVER dag. Hadde i tillegg masse humørsvingninger så jeg var omtrent ikke til å ha i hus...
Gjest Skrevet 27. august 2007 #3 Skrevet 27. august 2007 Har bare brukt de i 3 uker da, men er fornøyd så langt. Fikk en liten blødning 1 uke etter jeg begynte på dem som varte i 4-5 dager og litt mer kviser akkurat de dagene. Ellers har eg ikke fått noen bivirkninger enda.
Mamma'n til Kaisa og Simon:) Skrevet 27. august 2007 #4 Skrevet 27. august 2007 fikk den etter første fødselen, måtte slutte med den etter 4mndr pga at jeg begynte å blø så mye og fikk smerter i magen.. så denne gangen ble det en hormonspiral...
Anonym bruker Skrevet 27. august 2007 #5 Skrevet 27. august 2007 oj, da kan ikke du tåle hormonpreparat! ceracette er vel det mest lavdoserte hormonbaserte prevensjonsmiddelet en får! men, noen reagerer på litt... ja, er kjempefornøyd, skal sette inn stav i armen (samme preparatet)
Anonym bruker Skrevet 27. august 2007 #6 Skrevet 27. august 2007 For å si det sånn, hadde jeg ikke behov for prevensjon da jeg gikk på cerazette. Mistet sexlysten totalt, noe som visstnok er ganske vanlig. Skal sette inn spiral.
Prish Skrevet 27. august 2007 #7 Skrevet 27. august 2007 Ikke førnøyd! Har gått på cerazette i 3 mnd nå. fikk mensen ca 10 dager ut i første brettet. La på meg, mistet sexlyst og ble trøtt og hormonell... Skal sette inn spiral om en uke. Noen er kjempe fornøyde da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå