Gå til innhold

Ble lei meg nå:/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har alltid vert kjempeglad i svigerfaren min, og jeg vet at han er kjempeglad i meg...

Så i dag fikk jeg telefon om at han hadde vert i en alvorlig ulykke, og at det ikke er sikkert han klarer seg.

Jeg ble helt knust...

Ringte min mor så hun kunne passe lillegutt slik at jeg kunne dra å besøke han.

Så idet vi var på vei ut døra, ringte broren til sambo og sa at jeg ikke fikk være med, at dette var kun familien som skulle bli med på.

Jeg ble utrolig frustrert og kjempe lei meg.

Jeg føler jo at jeg er en del av familien siden jag så og si har vokst opp med dem...

Vi har vert sammen i snart 7 år og har et barn.

Nå ringte sambo og sa at han var sendt til et sykehus i en annen by, og at de var samlet hjemme hos moren, og fortsatt var ikke jeg velkommen!!!

De sitter og trøster hverandre imenst jeg sitter her og gråter alene.....

Er jeg rar som føler meg holdt utenfor nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff så trist..=(( ..må innrømme at jeg hadde blitt ganske frustrert hvis jeg ikke hadde fått blitt med ja.. Særlig når dere har vært sammen så lenge..

Skrevet

Dette er det værste jeg har hørt, klart du burde få være der....

det hadde jeg tatt som en selvfølge... Er det noe grunn til a de elger å holde deg utenfor tror du?

Håper det går greit med han i allefall:)

Skrevet

Jeg syns ikke du er rar nei. Veldig merkelig måte å gjøre det på syns jeg, ettersom dere har vært sammen så lenge og har et barn er du da en del av familien. En viktig del også. Og siden du og svigerfar har et bra forhold skulle det ikke være noe i veien for at du kunne vært med, og hvertfall når de ikke er på sykehuset (så lenge du har barnevakt, og hadde du jo fått..) Kan ikke spørre sambo forsiktig om ikke du kan komme fordi det er viktig for deg og for at du vil støtte han?

Skrevet

jeg føler så med deg og forstår deg sååå godt...

er jo endel av familien på en måte, skulle en tru. og synes det er dårlig gjort å holde deg ute sånn, særlig om de vet at du var veldig glad i han...

synes ikke du er rar i det heletatt...

Skrevet

Nei, du er IKKE rar...du er da en del av familien når dere har vært sammen så lenge og har et barn sammen...hadde blitt knust om jeg var i dine sko.

*trøsteklem*

Skrevet

Stakkars deg da, føler virkelig med deg og du er ikke rar i det hele tatt! Håper at du har noen der som kan trøste deg også.

Klem

Skrevet

Tusen takk for svar....

Jeg sitter fortsatt hjemme, de skulle på sykehuset nå, tilstanden er stabil.

Men fortsatt er jeg ikke velkommen:(

Skjønner ingenting....

Men når svigerfar spør med hvorfor jeg ikke kom, kommer jeg til å si annheten: at jeg desverre ikke var velkommen.

Fordi jeg VET at han gjerne ville hatt meg der.

Er så utrolig skuffet og lei meg...

Sa dette til sambo, men det så ikke ut til at det betydde noe for han...

Er iallefall kjempeglad for at han er stabil nå!!:)

Skrevet

Det var bra at det gikk fint med han da!

Hadde dette vartr min samboer hadde jeg vert dypt skuffet.

*trøsteklem*

Skrevet

Jeg skjønner det jeg faktisk... Som en av få har jeg sett også på skravle.

Denne situasjonen handler ikke om deg, ei heller dine behov.

Det handler om hans pårørende og ham.

Det kan bli vel mye og dersom det er flere voksne søsken som alle skulle hatt med sine respektive hadde det blitt fryktelig mange. (og mange vil da sa, men det er jo bare jeg som hadde trengt å komme, hvor utenfor ville ikke andre svogere og svigerinner følt seg da?!)

Jeg tror at muligens familien ville være sammen i begynnelsen nå, og med familien mener jeg hans kone og hans barn.

Jeg vil tro at du på et senere tidspunkt er hjertlig velkommen, men at de må bearbeide det første store sjokket sammen, bare de.

Det er nok ingenting vondt ment mot deg i det heletatt.

Og det er leit du ikke ser det sånn.

Håper virkelig alt går bra med svigerfaren din, og at årsaken til dette bare er det store sjokket som de må bearbeide.

Ting er nok annerledes i morgen.

Masse trøst og varme tanker sendes både deg og svigerfamilien din.

Skrevet

Skjønner hva du mener, og faktisk... sambo er den eneste i familien som har kjæreste og barn, så dette hadde bare vert snakk om meg som skulle komme, og Ja, jeg vet at dette langt ifra handler om meg.

Men det jeg mener er at man burde stå sammen som en familie!

Jeg er lei av at jeg alltid er god nok når det er til min svigermors fordel...

Dette har jeg alltid slitt med.

etter min svigerfar kom inn i bildet har ting vert annerledes.

Og i srad fikk de jo beskjed om at han var stabil osv...

Men fortsatt var jeg ikke velkommen!

Og det første han spurte om når de kom var emg og Victor...

Hvorfor ikke vi var der....

Skrevet

Trykket feil;)

Dette var meg som la ut:)

Skrevet

Huff synes virkelig synd på deg å sitte der og føle deg både trist på grunn av svigefar, og samtidig bli holdt utenfor.

Jeg hadde blitt utrolig skuffa over samboer, og det skulle han også få høre av meg senere. Ikke fordi man skal være en bitch, men fordi man faktisk har en rett når man er familie.

Mistet pappa selv for en liten stund tilbake. Jeg har også sambo som jeg ikke har vært sammen med på langt nær så lenge som du, og har barn med. Det var en selvfølge at han var der. En selvfølge at familien var rundt oss. Hallo lissom.

Slike ting som dette gjør at man kan få et anstrengt forhold til familien.

Du skal fortelle svigefaren din akkurat hva som foregikk i situasjonen når han blir bedre og kommer seg hjem. Dette her er forferdelig. For om du stikker til en venninne så er ikke det det samme som å sitte sammen med den nære familien.

Men folk er dessverre forskjellige.

Klem til deg uansett =)

Håper du snakker med samboeren din. Vært morsomt å hørt hva han hadde å si.

Skrevet

Ja, jeg skal gjøre det...

Tusen takk for din støtte:)

Det betyr masse for meg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...