Gjest Skrevet 27. august 2007 #2 Skrevet 27. august 2007 http://www.tine.no/page?id=28&key=7974&cat=673 Den kan med stort hell lages uten smør og fløte, men tine skal jo selge melkeprodukt:)
camilla^ Skrevet 27. august 2007 #3 Skrevet 27. august 2007 Skjær ett dypt snitt i en kyllingfilet. Legg hamburgerrygg og jarlsberg ost inni. Tett igjen snittet med noen tannpirkere. Rull kyllingfiletene i egg, og så i strøkavring. Stekes i stekeovnen på 200grader i ca 20min. Tilbehør kan være stekte grønnsaker, salat, ris, saus, fløtegratinerte poteter, hvitløksbaguetter osv... Her går det ned på høykant.
nurkimagen.com Skrevet 27. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 27. august 2007 nam, begge deler ser kjempegodt ut!!!
solkrem Skrevet 27. august 2007 #5 Skrevet 27. august 2007 Stek kyllingfile 2-3min på hver side. Skjær flere snitt i kjøttet og stapp inn urtesmør. Strø ost over. Ha i ovn i ildfast form til kyllingen er gjennomstekt. Server med hva du måtte like å ha til:) pasta, ris, pommefri, salat...
snuppetupp 07.02.07+09.02.08 Skrevet 27. august 2007 #6 Skrevet 27. august 2007 Hmm.. Har fått oppskriften fra en utenlansk matlagingsprogram på tv endag... Så jeg vet ikke om det er godt, men det skal jeg prøve idag hvertfall... så veldig godt og enkelt ut hvertfall.. Det hu hadde oppi... 1 kyllinfileet (den tar man i mixeren, skal være kyllingdeig) 1 raspet squash 1 raspet gulrot Disse blander man i en bolle... Og i en annen bolle blander man, 3 egg, littbitt olje, 4 ss revet ost, og 2 ss mel.... Så blander man alt sammen... ha i litt salt, svart pepper, cumin... Og steker det i pannen, masse olje i pannen da.. den skal bli bløt, så bare legger du med skje.. Jeg skal lage dette nå... håper den blir god da...
Shabby Cheap Chic Skrevet 27. august 2007 #7 Skrevet 27. august 2007 SNUPPETUPP: Skal man bare ha alt ei steikepanne og gjøre som med kjøttdeig, eller skal deet lages boller av det..?? Hmm, så godt ut da...
Bella Swan Skrevet 27. august 2007 #8 Skrevet 27. august 2007 -snitt opp kyllingfileten og stapp i mozzarela ost, pensle fileten med pesto. rull runt bacon og ha i ovnen på ca 200 grader. ( må nesten se an når de blir ferdige) Ha saus, grønnsaker/ salat og ris til. Veldig godt. -Skjær opp kyllingfilet i biter, stek på pannen. Krydre med salt,pepper, ha oppi champignon, paprika, hvitløk og løk. Ha i masse smør og fløte. Ha fersk pasta til. Veldig godt.
grå :) Skrevet 27. august 2007 #9 Skrevet 27. august 2007 heiv sammen noe forrige uke som falt i smak her i huset: tok en pose potetgrateng (sånn tørr som man vanner ut og steker) og tilberedte den nesten ferdig. samtidig stekte jeg ei pakke svinekjøttdeig og hadde over urtebuljong og kokte det inn. så kutta jeg opp to paprikaer som jeg drysset over potetgratengen. la så kjøttdeigen over og la på ost og stekte ferdig. superenkelt
grå :) Skrevet 27. august 2007 #10 Skrevet 27. august 2007 kan sikekrt bruke kyllingdeig også. er nesten det samme
snuppetupp 07.02.07+09.02.08 Skrevet 27. august 2007 #11 Skrevet 27. august 2007 nei, ikke alt på engang.... 1 1/2 ss kanskje.... som lapper vettu, detblir kyllinglapper, hehe.... det blir ganske mange faktisk. så skal jeg lage thatziki ved siden av... lykke til hvis du skal lage det.... si ifra hvis du blir fornøyd...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå