balle og solo Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 bruker du å gå regelmessig til manikyr? bruker du løsnegler? eller setter du på sånne falske tipper? Jeg har helt vanlig negler, hverken lange eller korte fordi d er mest praktisk med to små... stell, vask.... men jeg liker godt å få dem fiksa og sette på tipper en gang i blant ( til jul o.l).. men d er jo litt dyrt da... gjør du en "spesiell innsats" for neglene dine? :-)
Gjest Skrevet 27. august 2007 #2 Skrevet 27. august 2007 Negler blir ikke prioritert her. Mellomlange og praktiske, men bruker håndkrem og filer dem litt om det teller.
Thula Skrevet 27. august 2007 #3 Skrevet 27. august 2007 Nei, bortsett fra at jeg klipper dem i en oval form, og kanskje bruker neglelakk en gang i blant, så får de stort sett gro fritt.
Gjest Skrevet 27. august 2007 #4 Skrevet 27. august 2007 Nix, liten innsats på det området. De er kortklipte (kun en liten hvit kant). Så snart de blir litt lengre synes jeg det er så fort gjort å skrape opp / klore Ådne. Fiksa litt på dem til spes. anledninger før (løsnegler/tipper), men det var veldig uvant og selv det å skulle manøvrere bestikk til middagen føltes unaturlig og klossete. Jeg vil nok ikke være i stand til å håndtere gullet mitt med slike på helt enda.
Pysa Skrevet 27. august 2007 #5 Skrevet 27. august 2007 var det alle alternativene?:-) min hobby i ledige stunder er å pusse på gamle møbler, så jeg har hender som en gammel mann. ingen manikyr kan redde mine negler, dessverre.
Mille** Skrevet 27. august 2007 #6 Skrevet 27. august 2007 Som sykepleier og mor så synes jeg det er mest praktisk og hygienisk med kortklipte negler. )
*Kleopatra Skrevet 27. august 2007 #8 Skrevet 27. august 2007 Har lange negler (ekte), pleier å file og bruke litt blank neglelakk. Pluss neglebåndsolje. Folk pleier å tro at de er falske, hehe! Godt jeg er heldig med noe.
1stor1liten =) Skrevet 27. august 2007 #9 Skrevet 27. august 2007 skulle ønske jeg hadde lange fine negler, akkurat nå er det ikke så gal lengde men varer som oftest ikke så lenge. de knekker ofte på jobb, + at jeg har "myke" negler som tåler lite
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå