Gå til innhold

Når legger du babyen din? (For kvelden) (3-6 mnd)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er litt nysgjerrig på leggetidene deres...

Min legger seg mellom halv ti og ti på kvelden.

HaN er 3,5 mnd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han her er 2,5 mnd da, men svarer likevel jeg :-) Han legger seg rundt klokken 19-19.30 om kvelden og har gjort det i ca 1-1,5 måned nå. Sover da til ca klokken 7-8 dagen etter avbrutt av 1-4 måltider med melk. Helt greit siden de to andre barna uansett står opp klokken syv.

Skrevet

Jenten min er fem mnd og legger seg mellom syv og halv ni, vi tar det litt som det passer for oss. Jeg er mer nøye på at rutinen skal være den samme så hun vet at snart er det leggetid.

Skrevet

lilleboppen er tre mnd og legger seg ca 19.30

Skrevet

2,5 mnd og legger seg kl. 21 og sover ca til kl 10. får 1-3måltider før vi står opp. kunne sikkert lagt seg tidligere, men jeg synes det er så fint at vi kan ligge litt lenge på morran:)

Skrevet

Mellom 19.30 og 20.00 etter bad og amming, han er 3.5 mnd. Vi liker og ha kvelden for oss selv.

Skrevet

jenta mi legger seg ca 2000, sover til 4 å får mat, å så sover hun til 07.

Skrevet

5 mnd og hun legger seg mellom kl 1900-2000.

Skrevet

Gojenta vår er 2,5 mnd og legger seg ca kl 22 og sover da til ca 05.30. Da ammer je henne og hun sover så til kl 09.00:) Utrolig godt, men jeg vurderer å begynne å legge henne enda tidligere.

Skrevet

5 mnd og legger seg rundt kl 20... Sover uavbrutt til ca 7...

Skrevet

Jenta mi er 3 mnd om ei uke, og hun legger seg stort sett ved 9 tida..noen ganger tidligere, kommer an på om hun er veldig trøtt eller ikke.

Skrevet

Jenta mi på 2,5 mnd får siste måltid for dagen kl 21.30, sovner mellom 22 og 23... sover til 7....

Skrevet

Det er akkurat samme som jenta mi! :) Ganske på klokka med det måltidet klokka 4

Skrevet

Vi starter kveldstell ca kl 19 (litt før om det er bading). Hun sovner en gang mellom 19.30 og 21 - alt etter humør og hvor sliten hun er. Da sover hun til ca. 05-07. Vesla er drøye 4 mnd.

Skrevet

Gutten vår på 5 mnd legges mellom 20 og 21.

Skrevet

Småen på 3,5 mnd legges mellom 19 og 20. Våkner 2-3 ganger for å få pupp. Står opp mellom 8 og 9 :-)

Skrevet

6 mnd og legger seg rundt 21, sover da til rundt 08-09.

Skrevet

Mellom åtte og ni. Kl ni er vanligst, men noen ganger er hun ikke trøtt før i ti-tiden.

Hun er 3,5 måneder.

Skrevet

Min baby er snart 4,5 mnd. Nå legger hun seg litt før åtte og sover til 6-7. Hvis hun våkner om natta og får pupp (har blitt skjeldnere) sover hun lenger.

Skrevet

Lillegull er 5,5 mnd og hun legger seg ca 18.30 og sover da uavbrutt til ca 08.00, får ei flaske da og sover videre til ca kl 10.00.

Skrevet

Her sovner han på fanget mitt til kveldsammingen, som er mellom 20- 21 en gang, og så sover han på fanget mitt ei stund før jeg legger ham i senga. Han er 3 mnd. Før var det senere, men han blir trøtt tidligere og tidligere.

Skrevet

Kan legge til at han da stort sett sover hele natta, til 6-7 tiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...