Duracellgirl*prøver* Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 Jeg fødte den 14 august.. for 1 uke siden sluttet jeg å blø nesten helt. Men siden da så har det kommet større mengder vann/slim blandet med brundt blod. (ikke friskt blod i det heletatt) Det kan gå flere timer uten at noe kommer, og plutselig kjenner jeg det renner ut i større mengder og bindet må skiftes i en fart for å unngå at det renner over. Dette vann/slimet lukter helt forferdelig vondt, råttent liksom og er gul/grønnt. Skal det være sånn? (er mitt andre barn dette,men jeg husker ikke fra førstemann)
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 27. august 2007 #2 Skrevet 27. august 2007 tror jeg ville tatt kontakt med jm eller en lege. Kan jo hende at det er helt normalt, men for å være på den sikre siden:)
hildus Skrevet 27. august 2007 #3 Skrevet 27. august 2007 Hm, ikke lett å svare deg, mne jeg har født to ganger, og har hatt litt ulik renselsesperioder. Med førstemann sluttet jeg å blø etter ca en uke for så å få store klumper blod etter 10 dager, og blø igjen. Jeg kontaktet da ullevål og det viste seg at det var rester etter morkaken som måtte tas ut. Etter nr to var det mer likt som du beskriver det, men jeg blødde ikke like kraftig som deg da. utfloden er nok litt illeluktende, og tror ikke det er noe galt med deg, men er jo inf\gen ekspert.
Duracellgirl*prøver* Skrevet 27. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 27. august 2007 ok, hehe... merkelig... med førstmann hadde jeg likt som deg... plutselig kom det koalger på størrelse med et babyhode.. jeg troddemnesen jeg fødte igjen... aldri hadde jeg hørt at det kunne skje heller.. ble jo livredd med en gang. viste seg at det var morkakerester på meg også. ok da er det sikkert normalt, skal til helsesøster i morgen så kan spørre henne da.
Terningkast6-7 times lucky??? Skrevet 27. august 2007 #5 Skrevet 27. august 2007 Ta og hør med helsesøster du, for sikkerhets skyld.... Ett litet tips kan være at du legger deg på magen flere ganger i løpet av dagen... Da tømmer du livmoren og den trekker seg bedre sammen....
Duracellgirl*prøver* Skrevet 27. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 27. august 2007 ligger kun på magen.. hehe.. har savnet det i svangerskapet, og visste det var bra etter fødsel. men merker at det tømmer seg ekstra mye når jeg reiser meg opp igjen ja.
Terningkast6-7 times lucky??? Skrevet 27. august 2007 #7 Skrevet 27. august 2007 Da bare fortsetter du.... hehe... er bare bra!!
Gjest Skrevet 27. august 2007 #8 Skrevet 27. august 2007 Synes å huske at de på føden sa at en skulle snakke med lege/helsestasjonen dersom det luktet vondt/råttent. Renselsen skulle visst ikke lukte verre enn en vanlig mens...
Gjest Skrevet 27. august 2007 #10 Skrevet 27. august 2007 er ikke helt sikker på fargen osv men brunt blod og lukt er vanlig..syns det stinka helt jævlig hos meg,men det var ikke infeksjon fordet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå