Gå til innhold

Flere som har mye kynnere/ falske rier?


frkcath

Anbefalte innlegg

Nå har jeg så mye kynnere/ falske rier eller hva jeg skal kalle det. Har nesten ikke sovet i natt. Når jeg ligger kan jeg telle 5-10 min mellom hver gang, og det gjør vondt! Men når jeg går Kan det gå litt lenger tid imellom, og det gjør ikke like vondt. Ringte føden, men de mente dette var helt normalt uker før fødsel. Er det flere av dere som har det sånn? Føler noe kommer til å skje snart jeg. Kanskje i natt? Det skal vel ikke være sånn her lenge? Uff, nei nå håper jeg han kommer snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har harde kynnere, og sliter med søvnen pga det jeg oxo.

Var hos jordmor idag jeg, og hun sa at alt var ved det normale. Tydeligvis så kan jeg gå med harde kynnere ut tiden, men det virket som at jordmor mente at jeg kunne føde når som helst iløpet av den neste mnden. Er 36+1 uke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg igjen der... Har hatt det sånn leeenge, men blitt oftere og hardere siste tida (36+1) i dag.. Men har ikke forstått på legen som om det har noen betydning for når han kommer. Kan godt gå sånn tida ut :(

Mange ganger jeg har trodd det har vært i gang, regelmessig i flere timer, men så går det bare over...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...