Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 Er så super forkjølet og snørrer værre enn en hel barnehage hehe... og nyser hele tiden.. har fryktelig vondt i bihulen.. Skal ut å reise på fredag og må bli bra.. Trenger tips!!!!!
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 27. august 2007 #3 Skrevet 27. august 2007 hiv i deg c vitamin... hold deg varm:) drikk masse vann og spis hvitløk:)
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 27. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 27. august 2007 Takk....prøver alt
Krokka og prinsessa Skrevet 27. august 2007 #5 Skrevet 27. august 2007 Drikk ren sitronsaft. En spiseskje nå og då
Lunagirl Skrevet 27. august 2007 #6 Skrevet 27. august 2007 Varm melk med kvitløk, honning og pepper! Skal være et skikkelig heksebrygg. Hehe! Har ikke prøvd dette sjøl, men vet mange som sverger på at det hjelper. Deriblandt farmora mi, men ho putter også kvitløksfedd i nesen hvis ho e skikkelig forkjøla da... Lykke til!
Kirsebæra Skrevet 27. august 2007 #8 Skrevet 27. august 2007 Kjerringråd er vel bra det og, men...Har du sånn sausnebb? Fyll det opp(eller noe liknende, kan også få kjøpt ett liknende på apoteket) uansett, fyll det opp med lunket vann og ha salt oppi, så bøyer du deg over vasken, men fortsatt litt opp med hodet om du skjønner. så heller du vannet i den ene nesa(ja jeg sier det) så renner det ut av den andre... Siden vannet er llunket vil du ikke få den ''drukngingsfølelsen'' http://images.google.com/images?q=nese+skyller&btnG=Search+Images&svnum=10&hl=en det første bildet viser en slik jeg tenker på=) dette renser bihulene....dette har jeg lært av Doctor Oz på Oprah...nemlig!=)
enpå3ogenpå1 Skrevet 27. august 2007 #9 Skrevet 27. august 2007 kok opp te av fersk ingefær. Skrell den og skjær opp, kok til den er gyllen. (smaker vondt som f%&"¤ men er bakteriedrepende og utrolig effektivt!!
Gjest Skrevet 27. august 2007 #10 Skrevet 27. august 2007 litervis med kamille te....jeg stoppt forkjølelse med det før operasjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå