*Villekulla* Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 Vet at det er normalt den første tiden for det er noen krystaller som skal ut. Men hvor lenge er det sånn? Gutten min er 5 dager nå og har fortsatt litt rødt tiss i tillegg til den vanlige gule fargen
Gjest Skrevet 27. august 2007 #2 Skrevet 27. august 2007 De første dagene kan det være litt blod i bleia uten at det er farlig. Det har noe med at dine hormoner har gått over til ham (har ikke satt meg så godt inn i det, men min hadde det og de lo litt av meg når jeg kom løøøøpende inn på legevakta og trodde han var dødssyk... )
Honningmelon Skrevet 27. august 2007 #3 Skrevet 27. august 2007 Det er ikke blod, det er urater. Sønnen min som nå er 3,5 år har hatt det ved flere tilfeller senere. Bl. annet ved feber. Og bebisen din er jo såpass liten enda, at det er helt normalt.
Gjest Skrevet 27. august 2007 #4 Skrevet 27. august 2007 Sønnen min hadde det i hvertfall de tre dagene vi var på sykehuset. Om han hadde noen dager lenger er jeg ikke sikker på, for jeg var ikke gangbar etter fødselen, så det var min kjære som tok seg av bleieskiftene... Men han hadde det noen dager i hvertfall. Du kan jo ringe ned på føden å spørre dersom det ikke går over i løpet av et par dager, eller dersom det virker som om han har vondt når han tisser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå