Gå til innhold

Da er vinterdressen bestilt !


Anbefalte innlegg

Skrevet

Der ble Troll med ullfor i år også, genialt å kunne bruke dressen separat til og fra bhg, eller inni regntøy (bor i Bergen ja....)

 

Vi har alltid tatt de på som to separate dresser, så jr klarer det selv (han er tre år) Ser det er så mange som argumentrer mot Troll dressen fordi den er vanskelig å ta av og på - men det er ihvertfall ikke noe stress her.

 

Godt å kjøpe litt og litt, og spre utgiftene litt. Har begynt å handle inn litt ull undertøy også - og da gjenstår bare ne god lue og vintersko til neste lønning :-)

 

Nå er det Høst !

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...