Gå til innhold

Tips til bra lunsj sted i Bergen ?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ut med en veninne i morgen og spise lunsj (uten barn) og trenger DITT beste tips til lunsj sted i Bergen og omegn !

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I rimelig prisklasse liker den italienske i gågeten, men maten kan variere litt. Capello er jo veldig koselig. Ellers liker jeg også Aura i marken. God Chai der, sunn og rimelig mat - men først og fremst liker jeg betjeningen.

 

Ellers så hadde jeg valgt Sumo ved BT. Kjempe god mat:)

Skrevet

Takk for var. Har aldri hørt om Capello. Hvilken type mat har de der ?

Skrevet

Å herregud jeg hadde helt glemt SUMO!! Du må bestille Tom ka gai suppen, den er kanongod!

Skrevet

Det er i skostredet. Er jo mer en kaffe med 50 talls interiør. Kaker, smørbrød, milkshake - og sikker mye mer siden jeg var der sist. Utrolig hyggelig ektepar? som driver det. Der ligger også en vietnamesisk ved siden av som er god, sies det.

Skrevet

De har enkle lunsjretter der. Jeg har kun spist der en gang og da fikk vi karbonade med egg, salat og brød.

Skrevet

Ja sushien også... Og tempura, og makimono.... Jeg elsker japansk!

Skrevet

Aura i Marken er kjempekoselig, og de har god mat!

Skrevet

godt brød, stedet heter det altså. nyyyydelig brød og kaffi..

Skrevet

Cafe Opera:)

Malabar i Telegrafen

De har god salat/tapasbar med pris etter vekt i Augustins deli. Deilige oliven:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...