Gjest Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 hello. vet jeg ikke kan få noe fasit svar men bare lurer på om noen kjenner seg igjen. Igår og idag har eg hatt kynnere.. maasse kynnere, de var kom ganske kontinuerlig igår i 6-7timer (10min mellom ca) og i dag har jeg også mer enn vanlig, samt at det er "andre" bevegelser i magen enn de bruker å være.. mer romstering og mer press ned i underlivet... nesten som det kjentes ut som han kommer ut...er 36 uker nå så er jo lovlig tidlig at det skal skje noe.. bare lufter litt her jeg.. noen som kan gi meg noen beroligende råd/tips??
conney skal ha nr 2:) Skrevet 27. august 2007 #2 Skrevet 27. august 2007 det kan være modning, det var slik det startet med meg, modning assa... Men viss disse kynnerne dine blir vonde og ikke gir seg skal du ringe føden å høre hva de sier..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå