Gå til innhold

whats going on? (samme som skravle)


Anbefalte innlegg

Skrevet

hello. vet jeg ikke kan få noe fasit svar men bare lurer på om noen kjenner seg igjen. Igår og idag har eg hatt kynnere.. maasse kynnere, de var kom ganske kontinuerlig igår i 6-7timer (10min mellom ca) og i dag har jeg også mer enn vanlig, samt at det er "andre" bevegelser i magen enn de bruker å være.. mer romstering og mer press ned i underlivet... nesten som det kjentes ut som han kommer ut...er 36 uker nå så er jo lovlig tidlig at det skal skje noe..

 

bare lufter litt her jeg.. noen som kan gi meg noen beroligende råd/tips??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det kan være modning, det var slik det startet med meg, modning assa...

Men viss disse kynnerne dine blir vonde og ikke gir seg skal du ringe føden å høre hva de sier..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...