Gå til innhold

ingen middagstråd i dag???


Anbefalte innlegg

Skrevet

jaja...

 

vi skal i hvertfall ha pannekaker med 50% grovt og 50% fint mel i.

nam, nam !!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal ha egenfisket seibiff med poteter, løk og gulrøtter, nam, nam det også! :o)

Skrevet

vi skal ha medisterkaker, poteter, saus, surkål og grønskasblanding=)h

Skrevet

hjemmelaget lapskaus:) godt og sundt...

Skrevet

vi skal ha kokte poteter, stekte røkte kjøttpølser og hvitsaus til =) nam nam

Skrevet

Vi skal vist ha pai idag. Mer orker jeg igrunn ikke å tenke over saken, for det er gubben som skal lage middag mens jeg sitter i sofaen med pledd over meg og prøver å få varmen i meg....

 

Men jeg vil ha is og varme bringebær i kveld som dessert!

Skrevet

Vi skal ha hjemmelagde kjøttkaker med poteter til, gulrøtter og hvitløk inni kjøttkakene. NAM!

Skrevet

Seibiff med løk, kokte gulrøtter og poteter. Grei hverdagsmiddag det.

Skrevet

Vi skal ha fiskeboller i hvit saus:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...