3b@rnsmor-30* Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 jaja... vi skal i hvertfall ha pannekaker med 50% grovt og 50% fint mel i. nam, nam !!!
Mille** Skrevet 27. august 2007 #2 Skrevet 27. august 2007 Vi skal ha egenfisket seibiff med poteter, løk og gulrøtter, nam, nam det også! )
#Ariadne# Skrevet 27. august 2007 #3 Skrevet 27. august 2007 vi skal ha medisterkaker, poteter, saus, surkål og grønskasblanding=)h
cecci79 og Robin Skrevet 27. august 2007 #4 Skrevet 27. august 2007 hjemmelaget lapskaus:) godt og sundt...
summer85 Skrevet 27. august 2007 #5 Skrevet 27. august 2007 vi skal ha kokte poteter, stekte røkte kjøttpølser og hvitsaus til =) nam nam
camilla^ Skrevet 27. august 2007 #7 Skrevet 27. august 2007 Vi skal vist ha pai idag. Mer orker jeg igrunn ikke å tenke over saken, for det er gubben som skal lage middag mens jeg sitter i sofaen med pledd over meg og prøver å få varmen i meg.... Men jeg vil ha is og varme bringebær i kveld som dessert!
Thula Skrevet 27. august 2007 #8 Skrevet 27. august 2007 Vi skal ha hjemmelagde kjøttkaker med poteter til, gulrøtter og hvitløk inni kjøttkakene. NAM!
m-mamma Skrevet 27. august 2007 #9 Skrevet 27. august 2007 Seibiff med løk, kokte gulrøtter og poteter. Grei hverdagsmiddag det.
Fruktmos- 2 prinsesser:) Skrevet 27. august 2007 #10 Skrevet 27. august 2007 Vi skal ha fiskeboller i hvit saus:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå