Gå til innhold

då e det ikkje lenge t september jenter.. :)


LuRiFaXeN

Anbefalte innlegg

då e det ikkje lenge t september jenter.. :)

ser någen av oss har begynt å føde allerede nå i august :)

me nerme oss nå :)

lykke t jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja skal bli godt bare det å komme i "riktig" mnd... hehehe Selv om jeg ikke har termin før 24 sept, så kan jeg jo snart begynne å vente.. Litt laange dager nå syns jeg!!!

 

Lykke til lilleknott å alle dere andre sept mammaer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja nå er det ikke lenge til og det er godt! eg er 38 uker i morgen og nå føles det som det ikke er så lenge til det skjer noe. har hele svangerskapet vært i kjempe form og så å si ingen plager til i går. nå er korsryggen så vonde og egentlig hele kroppen så eg håper på at det er et tegn på at minien kommer snart. en del nedpress har eg også hatt siste dagene akkurat som han vil ut hvert øyeblikk. har ikke termin før 13. sept men han kan godt komme litt før. lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse lykke til alle sammen ja:-)

 

Tenk, dette har vi ventet på så lenge, og noen av oss venter sikkert veldig nå, mens slike som meg, med termin sent i september fortsatt har noen uker igjen..

 

Uansett, jeg sender varme klemmer og ønsker alle sammen lykke til med fødsel og tiden som nybakte mammaer:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Termin 12.sept, håper det skjer noe snart...Har ventet lenge nok nå!!!! Blir litt frustrert når jeg ser på helsekortet mitt der det står: overtidskontroll 26. sept......Det er iallefall leeeeeeenge til....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...