mamma tiL 1stor+2små Skrevet 27. august 2007 #1 Skrevet 27. august 2007 Venninna mi står utenfor et kjøpesenter og røyker,et godt stykke unna ingangspartiet,slik at ikke de som kommer og går skal legge merker til røyken. Plutselig kommer en dame bort og sier "fy skam deg,du står her og røyker og er gravid,stakkars unge" Hun viste ikke helt hva hun skulle si,og dama forsvant like fort som hun kom. Så begynte venninna mi bare å le og sa "godt noen tørr å si i fra da" Poenget er at venninna mi,hun er ikke gravid,hun har bare noen kilo for mye.Trodde det skulle gå ann å se forskjell på en gravid mage og en mage fordi en ikke er slank.
dritgrei hei hei! Skrevet 27. august 2007 #2 Skrevet 27. august 2007 Jeg blir spurt både titt og ofte om jeg skal ha en tilo, og hver gang må jeg si "neida, det er rester etter den forrige" så folk flest ser nok ikke forskjell på noe nydelig og vakkert som vokser seg stort og fint, og det som har tendens til å legge seg som et deilg polstringslag midt på mange av oss. :-))
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 27. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. august 2007 Nei,det er jo tydlig det da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå