Gå til innhold

Stakkars venninna mi

Anbefalte innlegg

Skrevet

Venninna mi står utenfor et kjøpesenter og røyker,et godt stykke unna ingangspartiet,slik at ikke de som kommer og går skal legge merker til røyken.

Plutselig kommer en dame bort og sier "fy skam deg,du står her og røyker og er gravid,stakkars unge" Hun viste ikke helt hva hun skulle si,og dama forsvant like fort som hun kom. Så begynte venninna mi bare å le og sa "godt noen tørr å si i fra da"

Poenget er at venninna mi,hun er ikke gravid,hun har bare noen kilo for mye.Trodde det skulle gå ann å se forskjell på en gravid mage og en mage fordi en ikke er slank.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he he, det der var jo ganske tragisk komisk!

Skrevet

huff::) må le litt jeg:)hehe

Skrevet

kjære vene! Tror jeg hadde komt med en kommentar ja...; "Nå må du roe deg litt vettu, er ikke bra for blodtrykket å gå rundt å rope å skrike nå når du er gravid....! Stakkars unge!"

hihihihihihi

Skrevet

høres nesten ut som venninna mi når hun hadde fått sønnen sin, da var det ei som spurte når hun hadde termin (mens hun var innlagt på sykehuset med svangerskapsforgifting) jeg fikk en gutt i går svarte hun da, tenker hun jente ble litt flau at hun hadde fått en gutt dagen føre....

men jeg hadde aldri vært så frekk å gått bort til ei som røkte å skjelt henne ut om hun så var gravid eller ikke.....

Skrevet

Ikke for å starte noen røykedebatt,men jeg synes det er greit at folk tørr å gi beskjed,men bør en ikke da være sikker på at personen faktisk er gravid og ikke bare har noen kilo for mye???

Skrevet

Verste jeg vet er folk som blander seg i alt. Og dette var frekt gjort mener jeg.

Husker en situasjon 3 år tilbake i tid, jeg hadde liten baby ( stor gutt han nå). Han begynnte å skrike inne på kjøpesenteret og jeg måtte finne meg en benk og amme han var sulten og tørst. Da kom jegdet ei kjerring bort til meg og sa at jeg måtte da skjønne han var allergisk mot kumelk og da måtte jeg slutte å amme å begynne med mme istedenfor. Jeg satt der heldt paff og sa ingenting, hadde det vært nå hadde jeg nok svart henne at morsmelk faktisk ikke er kumelk da.

Skrevet

uff,da, synes jo ikke de to tingene kan samenlignes jeg da.

Hvordan kan noen få morsmelk til å bli kumelk*rister oppgitt på hodet*

Skrevet

Ha ha, det var jo direkte uintelligent sagt!:) Tror jeg hadde blitt litt fornærma jeg, "kaller du meg ei ku??" :)

Skrevet

Dama bodde kanskje langt fra både folk og fe og vet ikke forskjell.

Nei,som jeg sa,en tragisk uttalelse,må jeg si

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...