Gå til innhold

Stakkars venninna mi

Anbefalte innlegg

Skrevet

Venninna mi står utenfor et kjøpesenter og røyker,et godt stykke unna ingangspartiet,slik at ikke de som kommer og går skal legge merker til røyken.

Plutselig kommer en dame bort og sier "fy skam deg,du står her og røyker og er gravid,stakkars unge" Hun viste ikke helt hva hun skulle si,og dama forsvant like fort som hun kom. Så begynte venninna mi bare å le og sa "godt noen tørr å si i fra da"

Poenget er at venninna mi,hun er ikke gravid,hun har bare noen kilo for mye.Trodde det skulle gå ann å se forskjell på en gravid mage og en mage fordi en ikke er slank.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

den er kiip!

Skrevet

ja huff....

fikk faktisk spørsmål om det av en mor på jobben for en uke siden jeg....

kjedelige greier når man jobber hardt for å få bort denne magen...

Skrevet

Ja,det er kjedelig,men jeg er glad for at venninna mi tok det slik som hun gjorde da.

Skrevet

Huff da, stakkars:-(

Er i mot at gravide røyker, men syns uansett at det var frekt av damen å komme med den kommentaren, det er da ikke hennes ansvar. (selv om venninnen din ikke var gravid da.)

Skrevet

vel,jeg synes det er greit at folk sier i fra,det er lite uskyldig barn som blir utsatt for fare,ved at mor røyker.

En er forte til å springe til barnevernet å gi beskjed hvis barnet blir slått,men å si noe når folk røyker,det er liksom ikke lov.

Nå var det jo ikke en røykedebatt jeg var ute etter,men synes det er litt rart at en ikke kan se forskjell da

Skrevet

Skulle ønske hun hadde funnet igjen snakketøyet og sagt: Du skjønner det, jeg er ikke gravid bare feit!!. Kan tenke meg hun dama hadde dødd av skam da. *ler*

Eller at hun kunne kommet opp med en eller annen god sånn sikkelig trailer-trash løsning på hvorfor hun sto der å røkte og var gravid. Om at mannen hennes hadde pult ei anna gravid, og forlatt henne og nå var hun helt blakk og måtte på sosialen for å ha råd til bleier og derfor var litt fortvilet eller noe. Snakket dama helt varm i ørene.

Jaja. Godt hun ikke tok det så tungt da.

Skrevet

huff da, den var kjip for venninda di... Rett på slankern hun nå da eller?

Skrevet

Hun pleier å være ganske rapp kjeftet,men nå ble hun stum. Dama var liksom bare det og borte igjen i neste øyeblikk.

Det hadde vært drit gøy og sett uttrykke på dama,hvis hun hadde fått sag,nei jeg er bare feit.Tror det var ei som gjerne ville funnet seg hull da ja,*ler*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...