Gå til innhold

Stakkars venninna mi.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Venninna mi står utenfor et kjøpesenter og røyker,et godt stykke unna ingangspartiet,slik at ikke de som kommer og går skal legge merker til røyken.

Plutselig kommer en dame bort og sier "fy skam deg,du står her og røyker og er gravid,stakkars unge" Hun viste ikke helt hva hun skulle si,og dama forsvant like fort som hun kom. Så begynte venninna mi bare å le og sa "godt noen tørr å si i fra da"

Poenget er at venninna mi,hun er ikke gravid,hun har bare noen kilo for mye.Trodde det skulle gå ann å se forskjell på en gravid mage og en mage fordi en ikke er slank.

Vel,vel hun tok det i alle fall med godt humør,men jeg synes litt synd på henne da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det burde vært lovlig å lappe til sånne folk. Man antar da bare ikke at folk er gravide, det skal man være temmelig sikker før man sier og andre skal da drite i hvem som røyker og ikke. Uff, blir irritert på venninda di sine vegne nå..

Skrevet

Hehe :) Måtte trekke litt på smilebåndet jeg!

Men stakar, det var sikkert ikke no hyggelig å få slengt det i trynet på en mandag! Noen folk er så på trynet! Godt hun tok det som hun gjorde da :)

Skrevet

:D

Dette er grunnen til at jeg aldri tør gratulere noen med graviditeten før det er heeeeeeeeeeelt sikkert at magen fylles av en baby...

Skrevet

Vet du, jeg tenkte også det samme når jeg leste overskrivften og hvem som hadde lagt inn innlegget...

Stakkars venninna DI...

Skrevet

Haha anonym!! ;)

Skrevet

heh, ja den var meget snedig...jaaaaadaaaa...skikkelig intelektuell spøk, jaaaada..

Skrevet

Stakkars venninna di da.. Hehe.. og join the club " for de med store mager " ;o)

Er litt enig i det der med at det er bra folk tør å si ifra da ;o)

Skrevet

synd ikke venninna di rakk å sette denne dama på plass....men da hadde hun vel fått høre at hun burde slanke seg...

Skrevet

Hun pleier å være ganske rapp i kjeften,men dama var der plutselig og like fort borte,så hun fikk ikke summet seg. Det første hun tenkte var: "Gravid,stakkar barn,hvem???" ,så var dama borte og hun brast i latter.

som hun selv sa,hadde jeg planlagt å bli gravid,hadde jeg først sluttet med å røyke,men det kunne jo ikke den dama vite.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...