Gå til innhold

Sliter litt nå (mistet gnisten)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kommer hit siden jeg vil være anonym. Håper noen kan komme med noe postivt til meg...

Jeg føler jeg sitter her og ikke har noen krefter eller pågangsmot igjen. Har søkt mange jobber og hele tiden trodd at jeg skulle komme ut i ny jobb etter endt permisjon. Og nå sitter jeg her og er deprimert.

Føler at jeg aldri kommer til å få en spennende og utfordrende jobb, kanskje er det fordi jeg har et barn at jeg ikke er så attraktiv? Jeg har ikke hatt det inntrykket av de arbeidsgiverne jeg har vært i kontakt med, men likevel...blir usikker. Har en god utdannelse som jeg ønsker å bruke.

Har mange av dere fått ny jobb etter permisjon? I så fall innen hva (privat, offentlig)?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HI

Kan noen legge dette ut på skravle?

Skrevet

Jeg har en 17 mnd gammel sønn og sitter nå i forhandlinger om en super jobb, langt over det nivået jeg trodde jeg kom til å være aktuell for. (stilling som banksjef) Ble oppringt i forrige uke fordi jeg hadde en samtale med en rekrutterer før sommeren. De har ikke engang spurt om jeg planlegger flere barn, så dette med barn tror jeg ikke har noe å si!

Bruk nettverket ditt, det er oftest der man får tak i de beste jobbene. Ikke mist troen på deg selv:-)

Skrevet

Hva med å melde seg til et vikarbyrå? Så får du iallefall kommet deg litt rundt og snakket med folk - og får erfaring!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...